رفع ابهامات برگزاری دو هیات مهم حوزه همگانی و روستایی با درایت دستگاه ورزش

بعد از درج مطلبی تحت عنوان “از انتخاب قهرمانان ورزشی ۱۲ سال گذشته تا حضور مربی فاقد کارت! ” با پیگیری هایی از معاون توسعه همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران این مشکل گویا برطرف شده و شرایط برای برگزاری مجمع هیات ورزش های همگانی مهیا شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از درج مطلبی تحت عنوان “از انتخاب قهرمانان ورزشی ۱۲ سال گذشته تا حضور مربی فاقد کارت! ” با پیگیری هایی از معاون توسعه همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران این مشکل گویا برطرف شده و شرایط برای برگزاری مجمع هیات ورزش های همگانی مهیا شده است.

در این بین یکی از کاندیدا استعفا داد تا تمام حواشی در خصوص این انتخابات از بین برود .متن کامه نامه انصراف سید رمضان شجاعی به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان مازندران
با سلام و تحیات الهی
خداوند متعال و عزت بخش را شاکرم که توفیق داد در مدت قریب به ۱۶ سال به عنوان خادم حوزه ورزش، مسئولیت خطیر هیات ورزش های همگانی استان مازندران را عهده دار باشم.
پرداختن به ورزش همگانی و نهادینه کردن آن در بین عموم مردم استان به عنوان عامل پیشگیری از بیماری و رسیدن به هدف متعالی آن یعنی سلامت و نشاط جامعه همیشه برای اینجانب حائز اهمیت بوده و به فضل خدای متعال و حمایت جامعه محترم و بزرگ ورزش در طول مدت فعالیت اینجانب با همراهی همکاران عزیزم در هیات ورزش های همگانی مازندران اقدامات مهم و موثری در راستای رشد و توسعه ورزش همگانی که نتیجه آن درخشش ورزش قهرمانی و ظهور نام آوران وپهلوانان و قهرمانان استان ولایتمدار و قهرمان پرور مازندران بوده است و هر سال در کسب رتبه های برتر کشور اعتباری برای ورزش استان بوده که
در سال گذشته توفیق یافت با کسب بالاترین امتیاز تاریخ ادوار فدراسیون به مقام نخست کشور دست یابد و در قله ورزش همگانی ایران اسلامی بدرخشد و این مهم ممکن نبود مگر با تلاش بی وقفه همه همکاران عزیز که در جهت اهداف عالیه ورزش استان صورت گرفت.
متاسفانه در سال افتخار آفرینی ملی هیات ورزش های همگانی مازندران ، مسوولان ورزش کشور و استان میل به سیاسی کردن آن بدون توجه به توسعه ورزش همگانی و تنها به جهت خدمت به جریان خاص و هدف گذاری شده برای انتخابات پیش رو دارد.
لذا در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان علیرغم مشورت واستجازه هستیم و این امر نوید انتخابات سالم و عادلانه را از سوی برگزار کنندگان نمیدهد که از دستگاههای نظارتی انتظار مراقبت از این نوع اعمال سلیقه را دارم.
نگذارید تخم مرغ دزد روزی شتر دزد شود تا اعتماد عمومی مردم نسبت به این دخالتهای هدفدار کاهش یابد.
لذا اینجانب ضمن تشکر از همه همکاران عزیز در هیات استان و شهرستانها بر این اساس با هدف جلوگیری از به حاشیه رفتن ورزش دیار علویان، به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود به عنوان کاندیدای ریاست هیات ورزش های همگانی استان مازندران انصراف خود را اعلام میدارم.
امیدوارم نوار موفقیت های ورزش مازندران امتداد یابد و بنده درهر جایگاهی که باشم بعنوان خادم مردم شریف مازندران انجام وظیفه خواهم نمود واین نیز بگذرد.
توفیق جنابعالی و جامعه بزرگ ورزش استان مازندران را از خداوند متعال خواستارم.
و من الله التوفیق
سید رمضان شجاعی کیاسری

اما معاون توسعه همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص برگزاری انتخابات هیات ورزش های همگانی اظهار داشت : انتخابات هیات همگانی مازندران به احتمال قوی سه شنبه دوم مهر راس ساعت ۱۴ انجام می شود و بدون هیچ مشکلی این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

حسین دلیری ادامه داد:  این موضوع را با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان مدیریت کردیم تا انتخابات بزودی برگزار شود.

این مسئول همچنین از فعال شدن هیات روستایی گفت و افزود : بعد از ۴ سال ۱۰ شهریور ماه جلسه روسا و نواب روسای هیات ورزش روستایی استان در بابلسر برگزار می شود تا ورزش روستایی استان مازندران فعالیت هایش را به صورت جدی دنبال کند.

وی ادامه داد: به زودی مسابقات روستایی تحت عنوان جام خوشه چین در کل روستاهای مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش مازنداسپرت، برطرف کردن ابهامات برگزاری دو هیات مهم حوزه همگانی و روستایی نشان از این دارد که هرکجا مشکلاتی وجود دارد مدیرکل ورزش و جوانان خودش شخصا همانجا قرار می گیرید به حل مشکلات می پردازد و حالا با حضور حسین دلیری بعنوان معاون توسعه ورزش همگانی، خیال مدیرکل از رفع حواشی راحت است و نگرانی ای برای این موضوعات نیست .