هفته ای خوش برای مازندرانی ها / صدر جدول در اختیار ببران مازنی + جدول

هفته سوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز نمایندگان در برابر حریفانشان موفق ظاهر شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز نمایندگان در برابر حریفانشان موفق ظاهر شدند. در این هفته از رقابت ها دماوند آمل در دیداری خارج از خانه برابر کیمیا تهران قرار گرفت و در نهایت به تساوی در این دیدار رضایت داد. دماوندی ها در این دیدار با تساوی یک یک میزبان خود را متوقف کردند . تک گل آملی ها را مجید رضا نسب به ثمر رساند.

دماوند آمل با این تساوی با ۵ امتیاز در رده سوم جدو رده بندی قرار گرفت.

ستاره کاسپین بابل هم ردر روزی که شایسته پیروزی بود نتوانست از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند و در نهایت در برابر میهمانش متوقف شد. در این دیدار بابلی ها در حالی که با یک گل از میهمان خود پیش بودند در دقایق پایانی از حریف خود گل دریافت کردند و در نهایت به تساوی در این دیدار رضایت دادند .

بابلی ها با این تساوی با ۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

اما دریای بابل در دیداری خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد در تهران مقامت این شهر را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

غدیر آقاجانی و مهدی احمدزاده گلزنان بابلی ها در این دیدار بودند .دریایی ها با این برد با ۷ امتیاز به صدر جدول گروه خودشان رفتند.

شهروند فریدونکنار در خانه میزبان نفت ایرانیان بود . در این دیدار فریدونکناری ها نهایت استفاده را از میزبانی خودشان بردند و موفق شدند با ارائه یک بازی حساب شده میهمان خودشان را با دو گل بدرقه کنند.مقداد آزادی و محمدقاسم نژاد دو گلزن فریدونکناری ها در این دیدار بودند.

کناری ها با این برد ۴ امتیازی شدند و در رده ششم جدول قرار گرفتند.

پرگل ترین دیدار این هفته را محمودآبادی ها رغم زدند. آریا اندیشه تهران در برابر دریای حرب ده محمودآباد با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شد تا محمودآبادی ها روزی دلچسب را برای خودشان رقم بزنند.مسعود فتاح، محمد یوسفی و بهدا ذبیحی گلزنان محمودآبادی ها بودند.

این تیم با این برد شیرین با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه خود قرار گرفتند.

شهروند رامسر  و آریو نجم تهران در دیداری پرگل و تماشایی در حال بازی را به پایان رساندند که این دیدار ۹ گل داشت. این دیدار در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ به سود رامسری ها به پایان رسید تا یکی از جذاب ترین دیدارهای این هفته را شاهد باشیم.

رضا عدالت پناه، بهنام علیزاده، حامد پورعمرانی‌، احمد فیضی ، مجتبی رمضانی ، محمد ابراهیم‌ رضا زاده و محمد ملاحسینی گلزنان رامسری ها در این دیدار بودند.

رامسری های با این برد با ۳ امتیاز در رده هفتم جدول گروه خود قرار گرفت.

گفتنیست؛ تیم فوتبال شهدای ساری در این هفته از رقابت ها استراحت داشت.

نتایج کامل نمایندگان مازندران به شرح ذیل می باشد :

کیمیا تهران ۱⃣

دماوند آمل ۱⃣

زننده گل : مجید رضانسب

ستاره کاسپین بابل ۱
فرهنگ البرز ۱

 

مقاومت تهران ۰
دریای بابل ۲

غدیر آقاجانی
مهدی احمدزاده p

شهروند فریدونکنار ۲
نفت ایرانیان تهران ۰

گل:مقداد آزادی_محمدقاسم نژاد

آریا اندیشه تهران ۰
دریای حرب ده محمودآباد ۵

گلزنان: مسعود فتاح
محمد یوسفی

بهدا ذبیحی

 

شهروند رامسر ۷
آریو نجم تهران ۲

گل:رضا عدالت پناه ، بهنام علیزاده ، حامد پورعمرانی‌، احمد فیضی ، مجتبی رمضانی ، محمد ابراهیم‌ رضا زاده ، محمد ملاحسینی