دلیل استعفای صدرالدین بامتی از سِمَت نایب رئیسی هیات فوتبال نکا چه بود !؟

صدرا بامتی در طول حضورش در سمت نائب رئیسی در هیئت فوتبال نکا متوجه وجود مشکلات عدیده در بدنه ورزش نکا شد و از سمت خود استعفا داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بامتی که در طول این مدت تلاش ها و پیگیری هایی زیادی برای زنده شدن فوتبال در نکا داشت، درمسیر پیگیرهای طرحهای نیمه کاره چمن مصنوعی در زمین شهر با بی مهری مسئولان ورزشی نکا روبرو شد و از سمت خود استعفا داد.

بامتی که خودش دلسوز ورزش و فوتبال است و این را بارها به همگان ثابت کرده، در طول دوران حضور کوتاه مدتش در بدنه ی فوتبال نکا نشست های مختلفی را تمامی روستاهای نکا برگزار کرد و بارها پای در دو دل فوتبالی ها نشست تا خدمت صادقانه اش را اثبات کند. برای نمونه حضور بامتی در روستاهای اطرب و دنگسرک و سایر روستاهای نکا و جلسه با شورای آن محله ها و جمعی از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال در آن روستاها که بازتاب زیادی هم در جمع فوتبالی های نکا داشت تا برای نخستین بار به جایگاه پیشکوت احترام گذاشته شود. بامتی قدر پیشکسوتان و جوانان را می دانست و برای پیشرفت فوتبال شهرش خالصانه به میدان آمده بود اما نگذاشتند تا این مرد بزرگ به طرح و برنامه هایش ادامه دهد و او را از حضور در فوتبال نکا منصرف کردند.

برگزاری طرح استعداد یابی فوتبال پسران که با استقبال بی نظیر فوتبالدوستان نکایی برگزار شد از طرح های اجرای شده ی صدرالدین بامتی در طول این دو سه هفته اخیر بود.

اما بامتی در خصوص موضوع استعفای غیرمنتظره اش در جمع خبرنگاران بیان داشت: من برای خدمت کردن و برای جوانان شهرم پا به میدان گذاشته بودم ولی اوضاع خراب تر از چیزی بود که من فکر میکردم این خانه از پای بست ویران است.

وی افزود: متاسفانه با لابی های انجام گرفته فضا برای ورود افراد فرصت طلب راحت شده و تا زمانی که این طیف در اطراف اداره ورزش نکا پرسه می زنند انگیزه های هر گونه همکاری در جهت بهبود این وضیعت نا به هنجار از آدمی گرفته می شود.

با استعفای بامتی یقینا فوتبال نکا متضرر خواهد شد و خیلی راحت ورزش نکا شخصی عاشق و دلسوخته را از دست خواهد داد.