پایان فصلی پرحاشیه برای مازندران/ سوت پایان در سمنان و نوشهر !

لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با تمام حواشی ای که این فصل برای دو نماینده مازندران داشت، امشب به پایان خواهد رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با تمام حواشی ای که این فصل برای دو نماینده مازندران داشت، امشب به پایان خواهد رسید. در حالی که دو نماینده مازندران از مرز خطر عبور کرده اند و خطر سقوط به هعیچکدام از آنها بر نمیخورد، اما این دو تیم در این فصل کم حاشیه نداشتند.

اما لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در حالی امشب به پایان می رسد تا این فصل کابوس وار برای مازندرانی ها هر چه زودتر تمام شود.

 

شهرداری سمنان – شهریار ساری

داور: ابوالفضل داوطلب
داور دوم: شهرام ایزدی
داور سوم: رسول کریم زاده
داور وقت نگهدار: جواد محمدی
ناظر داوری: احد نداف پور
مکان مسابقه: ورزشگاه سیمرغ سمنان
نتیجه دیدار رفت: (۳-۵) به نفع شهریار ساری

شهرداری سمنان و شهریار ساری دو همسایه دیوار به دیوار در جدول رده بندی هستند که میزبان با «۲۲» امتیاز در مکان هشتم و میهمان با «۲۱» امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

آنچه بر گرمای این دیدار می افزاید و به شهریار ساری انگیزه می دهد تا از تمام وجودش برای برنده شدن استفاده کند، صعود یک پله ای و نشستن به جای شهرداری است.

در آن سو هم یوزهای سمنانی که باختن در آشیانه سیمرغ برایشان سنگین می باشد و دوست ندارند جایگاه هشتمی خود را در جدول از دست بدهند و از امتیاز میزبانی و تماشاگر هم برخوردار هستند، خواهند کوشید تا تیم نصیر رتبه را با شکست بدرقه کرده و جبران باخت دیدار رفت را هم بکنند.

ولیکن شهریار ساری که هفته گذشته یقه تیم سوم لیگ را گرفته بود به سمنان آمده تا با خاطری خوش لیگ را به پایان برساند و بفکر تجدید قوا برای فصل بعد باشد در هرصورت با وجود کسب هر نتیجه ایی شهریار نسبت به فصل قبل حداقل جهش یک پله ایی را در جدول به دست آورده است

 

موج سواران نوشهر- جهان نژادیان آبادان

داور: حامد عبدی
داور دوم: حامد خالقی
داور سوم: یوسف سروری
داور وقت نگهدار: مجید رحیمی خو
ناظر داوری: رضا ابراهیمی
مکان مسابقه: ورزشگاه سیدپیمان حسینی نوشهر
نتیجه دیدار رفت: (۲-۳) به نفع موج سوارن نوشهر

موج سواران که جایگاه چهارمی اش در لیگ تثبیت شده است برای حفظ شخصیت و شان خود با این تفکر از جهان نژادیان پذیرایی می کند که سیزدهمین پیروزی را جلو نام خویش بنویسد.

البته جهان نژادیان که پس از بردن شاهین خزر در هفته بیست و یکم و قطعی کردن بقایش در لیگ برتر، سرسوزنی استرس ندارد هم می آید تا از حیثیت فوتبال آبادان دفاع کرده و پرونده اش را با نیم دو جین پیروزی ببندد، که کار راحتی نیست.

با این حال به نظر نمی رسد، شاگردان سهند اسماعیلی این اجازه را به برزیلی های آبادانی بدهند تا از خطه سرسبز شمال با دستان پر راهی خوزستان شوند، هر چند مهرداد دهباشی خیلی امیدوار است تا این اتفاق شیرین بیفتد و با خاطری خوش شمال را ترک نمایند

البته هرچند همانند هرسال شایعاتی در رابطه با فروش سهمیه آبادان از همین الان شنیده میشود ولیکن بازیکنان امیدوارند سهمیه ایی که با جان و دل حفظ کردند همچنان برقرار بماند

جوانان آبادانی که حالا به مرز پختگی نزدیک میشوند قطعاً در فصل آینده پتانسیل به چالش کشیدن هر حریفی را خصوصاً در خانه خواهند داشت./فوتبال ساحلی