مبارزه ۱۰۸۰ شركت كننده دختر در دومين مرحله ليگ كاراته وان ايران

دومين مرحله ليگ كاراته وان دختران ايران در حالى از جمعه آغاز مى شود كه براى شركت در اين پيكارها ۱۰۸۰ نفر ثبت نام كرده اند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اين رقابتها از روز جمعه ٢٢ شهريور ماه در سالن دانشگاه سما قائمشهر آغاز مى شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

طبق آمار بدست آمده از ثبت نام كاراته كاها، بيشترين شركت كننده به رده سنى نوجوانان
تعلق دارد با ۳۴۱ نفر.

شلوغ ترين وزن را هم مي توان در وزن ۵۴+ كيلوگرم نوجوانان با ۷۹ كاراته كا ديد.

در رده نونهالان ۹۵ نفر در كاتاى انفرادى، ۴۸ نفر در كاتاى تيمى(۱۳ تيم)، ۵۰ نفر در وزن ۳۵- كيلوگرم، ۵۲ نفر در وزن ۴۰-كيلوگرم، ۴۳ نفر در وزن ۴۵-كيلوگرم، ۳۴ نفر در وزن ۵۰- كيلوگرم و ۲۹ نفر در وزن ۵۰+ كيلوگرم حضور دارند.

در رده نوجوانان، ۳۱۰ كاراته كا شركت كرده اند. در كاتا ۳۸ نفر، در وزن ۴۲- كيلوگرم ۵۸ نفر، در وزن ۴۷-كيلوگرم ۶۸ نفر، در وزن ۵۴- كيلوگرم ۶۷ نفر و در وزن ۵۴+ كيلوگرم ۷۹ نفر حضور دارند.

در رده جوانان، ۲۹۴ كاراته كا حضور دارند. در كاتاى انفرادى ۴۸ نفر، در كاتاى تيمى ۲۷ نفر(۹ تيم)، در وزن ۴۸- كيلوگرم ۶۱ نفر، در وزن ۵۳-كيلوگرم ۵۷ نفر، در وزن ۵۹- كيلوگرم ۴۳ نفر و در وزن ۵۹+ كيلوگرم ۵۸ نفر شركت كرده اند.

رده سنى اميد ۱۸۱ شركت كننده دارد. در كاتا ۳۴ نفر، در وزن ۵۰- كيلوگرم ۳۸ نفر، در وزن ۵۵- كيلوگرم ۳۰ نفر، در وزن ۶۱- كيلوگرم ۳۶ نفر، در وزن ۶۸- كيلوگرم ۲۱ نفر و در وزن ۶۸+ كيلوگرم ۲۲ نفر به روى تاتامى خواهند رفت.