گزارش تصویری برپایی اردوی رسانه ورزش مازندران در غرب مازندران

تیم فوتبال رسانه ورزش استان مازندران با حضور خبرنگاران، عکاسان و سایر اصحاب رسانه با همراهی جمعی از پیشکسوتان ورزشی طی اردویی دو روزه در غرب استان مازندران اردو زدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال رسانه ورزش استان مازندران که در طول این سال ها در شهرهای مختلف استان به برگزاری دیدارهای دوستانه و اقدامات خیرخواهانه می پردازد، در اردویی دو روزه به غرب استان سفر کرد و در این منطقه اردویی دو روزه را برپا کرد.

رسانه ای که روزهای پنجشنبه و جمعه در اردو به سر می برد، با منتخبی از بازیکنان خودش، دو دیدار دوستانه را نیز برگزار کرد که به یک تساوی و یک شکست دست یافت.

نخستین دیدار دوستانه رسانه ورزش در اردوی غرب استان

عصر روز پنجشنبه تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران جهت برپایی اردویی دو روزه در غرب استان مازندران حضور یافت. این تیم بلافاصله بعد از حضورش در این منطقه، در نخستین دیدار دوستانه اش در رویان برابر شهروند رویان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد .

تک گل رسانه ورزش در این دیدار توسط بهرام اسماعیلی به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.

بهرام اسماعیلی کاپیتان اسبق تیم ملی، حسن عسگری مدرس AFC و آرش زاهدی کاپیتان تیم ملی ناشنوایان هم در این دیدار رسانه ورزش را همراهی می کردند.

 

 تساوی رسانه ورزش در روز دوم اردوی غرب

عصر روز جمعه ۱۵ شهریور تیم رسانه ورزش در دومین روز اردوی غرب استان در برابر پیشکسوتان چالوس ( مرحوم ملکی سینوا ) قرار گرفت و به تساوی سه سه دست یافت.

ابتدا رضا وریجی روی ارسال زیبای مهدی رضی گل نخست دیدار را به ثمر رساند اما در ادامه رسانه ای ها سه گل دریافت کردند و نیمه نخست را با شکست به رختکن رفتند.

در نیمه دوم رسانه ای ها هجومی بازی کردند و موفق شدند توسط مهدی رضی دو گل به ثمر برسانند تا در نهایت این دیدار با تساوی سه سه به پایان برسد.

اکبر شو‌کتی و بهروز خانزاده، محمد خیری و آرش زاهدی در این دیدار تیم رسانه ورزش را همراهی می کردند.

گفتنیست؛ اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در این اردو به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان، ساعاتی را به نوحی خوانی و عزاداری پرداختند.

در ادامه تصاویری از برپایی اردوی دو روزه رسانه ای ها در غرب استان که توسط امیرحسین کافتری ثبت شده است را مشاهده می کنید :