دردهای فوتبالی؛وعده‌های پوشالی / حکایت این روز های موج سواران نوشهری !

سهند اسماعیلی سرمربی تیم موج سواران، بعلت نبود بودجه کافی، خبر از انصراف تیم موج سواران نوشهر در ادامه مسابقات را داد! قلبمان از شنیدن این خبر درد گرفت!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد غریب و سربازانش، چه غریبانه آخرین نفس را میکشند‼ نوشهری‌ها دلتنگ مهندس مسعود درويش‼  آقای استاندار، وعده کمک صد میلیونی شما به فوتبال ساحلی نوشهر؛ در کدام افق محو شد!!؟

 بی‌تدبیری مسئولین؛ عامل سقوط فوتبال ساحلی نوشهر‼

وقتی خبر صعود تیم فوتبال ساحلی نوشهر به لیگ برتر در کوچه و پس کوچه‌های شهر پیچید، برق امید در چشم فوتبالی‌ها درخشید. نوشهر صاحب تیم لیگ برتری شد و مردم متعصب شهر، این تیم را تنها نگذاشتند و حتی استادیوم ده‌هزار نفری هم می‌توانست نوشهری‌ها را در خود جذب کند.
موج سواران نوشهری اوج گرفتند و مردم شهر با آنها خندیدند و رقصیدند، اما حیف که اینروزها دل فوتبال ساحلی‌مان گرفته است‼
پس از شموشک اسطوره‌ساز نوشهر؛ دل‌ها به موج سواران خوش بود، اما افسوس مسئولین حال دل مردم را درک نمیکنند‼

استاندار شرق استانی مازندران، تمام هم و غم خود را برای مهیا کردن زمین شهید وطنی قائمشهر گذاشت و بابلی‌ها را راضی در خانه نگاه داشت.
برای دو تیم شرق استانی، ساعت‌ها جلسه تدارک دیده شد، اما موج‌سواران نوشهری، چوب غرب استانی شدن را خورد و اینروزها، حال یتیمی را دارد که هر که از راه رسید، دستی بر سرش کشید و برای همیشه، بی هیچ نتیجه مثبنی، تنهایش گذاشت‼
بنا بود مجید حسین‌زادگان استاندار مازندران صد میلیون تومان کمک مالی برای موج سواران در نظر بگیرد‼ حیف که قول‌های وی برای ما، فقط در حد وعده‌ای پوشالی برای اهالی فوتبال ساحلی، باقی ماند‼

حسین زادگان از وزیر ورزش خواهان تیم لیگ دو کشور برای نوشهر شد‼ اما یادش نبود که با کدام اعتبار باید تیمداری کرد!؟
حاج مجید عزیز، تيم لیگ دو نخواستیم‼ صد میلیون تومان کمک موج سواران را پرداخت کنید و باور داشته باشید ما بهتر از قائمشهری‌ها و بابلی‌ها برایت شعار “استاندار باغیرت” سر خواهیم داد، اما حیف که غرب مازندران بچه یتیم شرق استانی‌هاست!

سهند اسماعیلی سرمربی تیم موج سواران، بعلت نبود بودجه کافی، خبر از انصراف تیم موج سواران نوشهر در ادامه مسابقات را داد!
قلبمان از شنیدن این خبر درد گرفت! هزینه‌های سرسام‌آور تیم‌داری در ورزش، شرایط اقتصادی مالک تیم را به تنگنا برده، اما هیچ مسئولی نیست که به داد ورزش شهر برسد! فوتبال نوشهر نفس‌های آخر را می‌کشد و هیچ مسئولی بفکر اکسیژن لازم برای زندگی دوباره ورزش این شهر مظلوم نیست!

در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، برای تیم فوتبال ساحلی موج‌سواران نوشهر، حتی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران حضور نیافت و نماینده ای را به این جلسه مهم نفرستاد و “محمد غریب” مالک تیم نوشهری، از همیشه غریبانه‌تر بود‼

اگرچه چون همیشه، نصیب ما از مدیران شرق استانی، پژواک وعده‌های رنگارنگ شد، تنها یک راه باقی می‌ماند! ورود خیرین و مالکان شرکت‌های بزرگ اقتصادی، جهت یاری رساندن به این تیم با آتیه و قدرتمند از لحاظ اراده و فن و تکنیک، می‌تواند همچون گذشته که در بزنگاه‌های نیاز و لطف، غمخوار سایرین بوده‌اند؛ نقش بسزائی در جان‌گیری دوباره این تیم داشته باشد.

همیاری بزرگ عزیزان خیرخواه و مهرآور، ثابت خواهد کرد؛ اگر مهندس درویشی دیگر نیست، پرچم نوشهر بر زمین نخواهد افتاد!

ما را به غریبه ها خیری نیست، برای نجات جوانان شهرمان برخیزیم ..