حامد کاویانپور :آغاز استعدادیابی رده‌های پایه فوتبال در ۳ منطقه مازندران

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال از آغاز استعدادیابی بین رده‌های پایه فوتبال در سه منطقه مازندران خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ، ششمین دوره مسابقات والیبال یادواره شهید حاتمی‌فر و جام مرحوم مختار شعبانی امشب با معرفی تیم‌های برتر در روستای گالش‌کلا بخش دابودشت به‌کار خود پایان داد. در دیدار فینال این دوره […]

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال از آغاز استعدادیابی بین رده‌های پایه فوتبال در سه منطقه مازندران خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، ششمین دوره مسابقات والیبال یادواره شهید حاتمی‌فر و جام مرحوم مختار شعبانی امشب با معرفی تیم‌های برتر در روستای گالش‌کلا بخش دابودشت به‌کار خود پایان داد.

در دیدار فینال این دوره از مسابقات نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، حامد کاویان‌پور بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس و دیگر مسئولان حضور داشتند.

دیدار فینال این دوره از مسابقات با رویارویی دو تیم مرحوم شعبانی گالش‌کلا و تولیدی ادوات کشاورزی فرجی برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم والیبال تولیدی ادوات کشاورزی فرجی با کسب امتیاز (۲۵ بر ۱۹)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۱۹) ست‌های اول، سوم و چهارم را به سود خود پایان برد تا با نتیجه سه بر یک به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم والیبال مرحوم شعبانی نیز تنها با امتیاز (۲۶ بر ۲۴) ست دوم را به سود خود پایان برد و نائب قهرمان رقابت‌ها شد.

تیم والیبال مرحوم ذوالفقاری شاه‌کتی در این مسابقات سوم شد و تیم دهیاری سرهنگ‌کتی هم به مکان چهارمی دست یافت.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در آیین اهدای جام این مسابقات، گفت: مازندران یکی از پایگاه‌های بزرگ تربیت و پرورش ورزشکاران در رشته‌های مختلف است که درخشش بازیکنان در رشته‌های توپی همانند فوتبال و والیبال بیشتر به چشم می‌آید.

حامد کاویان‌پور با اعلام اینکه مسئولان باید برای رشد ورزشکاران در این استان تلاش زیادی داشته باشند، گفت: ورزشکاران مازندرانی می‌توانند با توجه مسئولان بیشتر از گذشته در میادین بین‌المللی، جهانی، آسیایی و المپیک سکوهای نخست را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت استعدادیابی فوتبال در مناطق مختلف مازندران را برعهده دارد، تصریح کرد: با تلاش مسئولان ورزشی مازندران در حال تحقیق و ارزیابی برای استعدادیابی در سه منطقه مازندران در رشته ورزشی فوتبال هستم.

کاویان‌پور با اشاره به اینکه باید با شناسایی استعدادهای فوتبالی در شهرهای مختلف سرمایه‌گذاری خوبی در آنها شکل گیرد، بیان کرد: آمل از شهرهایی است که باید زیرساخت فوتبال در آن بیشتر از گذشته فراهم شود.

وی با اشاره به فعالیت جوانان مستعد فوتبالیست مازندرانی در میادین حرفه‌ای، گفت: بازیکنان زیادی از مازندران هر سال در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توپ می‌زنند و شاهد درخشش آنها در رده‌های مختلف تیم‌های ملی و دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال هستیم.