گزارش تصویری دیدار شهدای ساری و دریای بابل

در روز دوم این رقابت ها دربی مازندرانی ها در ساری برگزار شد . دیدار دو تیم شهدای ساری و دریای بابل در استادیوم شهدای ساری برگزار شد و این دیدار جذاب و تماشایی در نهایت با تساوی دو دو به پایان رسید .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در روز دوم این رقابت ها دربی مازندرانی ها در ساری برگزار شد . دیدار دو تیم شهدای ساری و دریای بابل در استادیوم شهدای ساری برگزار شد و این دیدار جذاب و تماشایی در نهایت با تساوی دو دو به پایان رسید . در حالی که هدایت دو تیم بر عهده محسن زاهدی و محمود پور اسدالله دو تن از چهره های شاخص فوتبال کشور بود، دو تیم بازی خوب و هجومی ای را انجام دادند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.

در این دیدار ابتدای دریای بابل از روی نقطه پنالتی موفق شد توسط مهدی احمدزاده به گل برسد اما درخشش مهدی نریشمی در این دیدار سبب شد تا شهدای ساری به بازی برگردد. ضربه ایستگاهی ۶۰ متری نریشمی روی اشتباه دروازبان دریا وارد دروازه شد تا شهدا با این گل زیبا بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه فشار دو تیم زیاد شد و اما اینبار شهدای ساری پیش افتاد . باز هم روی زیرکی نریشمی، شهدای ساری صاحب موقعیت گلزنی شد تا اینکه اکبر نوروزیان گل دوم شهدای ساری را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و فشار دریا در اواخر بازی زیاد شد تا اینکه در نهایت توسط فرید متولی موفق به گلزنی شدند تا این دیدار با تساوی دو دو به پایان برسد.