تداوم موفقیت هایی که اتفاقی نیست/ اداره ورزش دستگاه شایسته تقدیر در جشنواره شهید رجایی

اداره کل ورزش و جوانان مازندران، درجشنواره شهید رجایی ، بعنوان “دستگاه شایسته تقدیر” معرفی شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و دیگر مسئولان استانی، از دستگاه ها و کارکنان موفق استان در جشنواره شهید رجایی مازندران تقدیر شد.

جشنواره ای که در بخش دستگاه های قابل تقدیر استان، نام حاج حبیب حسین زادگان و دستگاه ورزش و جوانان مازندران به چشم می خورد. موفقیتی که اتفاقی نبود و حاصل تلاش های شبانه روزی کارکنان و مسئولانی است که خود را وقف ورزش و جوانان استان کرده اند.
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه دولت دربدترین شرایط در حال مدیریت امور است، گفت: فساد، بی عدالتی و تبعیض مردم را آزار می دهد، بنابراین مهمترین بحث، رضایت مندی مردم است که تمامی کارگزاران دولت باید همه ی هدف شان معطوف به نتیجه کار که همان رضایت خداوند متعال و مردم است، باشد.
استاندار با تاکید بر انجام کارهای فوق العاده و جدید در دستگاه ها، بیان کرد: اعتقادمان این است که جدای از کارهای روتین و عادی که شرح وظایف دستگاه های اجرایی ست، حتما ظرفیت هایی در حیطه کاری آنها هست که می توانند با نوآوری و پشتکار بیشتر ، کارهای جدیدی برای استان رقم بزنند.
تلاش هایی که شایسته تقدیر شد
این روزها از ورزش و جوانان استان مازندران بسیار شنیده می شود، دستگاهی که علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی که بواسطه تحریم ها بر کشور تحمیل شد، اما مسئولان و پرسنل خدوم آن دست روی دست نگذاشتند و در مسیر توسعه و تقویت زیرساخت های ورزش و ساماندهی امور جوانان گام های محکم و بلندی برداشته اند.
حضور تیم های بزرگ استان در لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال کشور و توقع مردم ورزش دوست مازندران برای درخشیدن ورزشکاران شان در همه رشته های ورزشی، کار را دشوارتر می کرد. اما وقتی پای اراده پولادین مدیران و کارکنان پرتلاش ورزش و جوانان مازندران در میان باشد، دیگر سختی معنایی ندارد.
ساخت و تجهیز پروژه های بزرگ ورزشگاه های قائمشهر و بابل از یک سو و افتتاح های پی در پی طرح های ورزشی به زمین مانده از سالهای گذشته که همگی نویدبخش فردایی بهتر برای ورزش مازندران است از سوی دیگر، نشان از کار جهادی و همت بلندی داشت که جز خدمت به مردم و کشور هدفی دیگر در پی آن نبود.
اما درو کردن مدال های کشوری و بین المللی توسط جوانان و ورزشکار استان مازندران که رکورد دست نیافتنی کسب بیش از ۵۴۰ مدال را در سال منتهی به ۹۷ بجای گذاشتند،کارهای بزرگ فرهنگ ساز در ورزش ازجمله ترویج ورزش همگانی، سرعت و خلاقیت در اجرای برنامه های ساماندهی امور جوانان، میزبانی و اجرای کارهای زیربنایی در توسعه ورزش قهرمانی مانند حضور پر رنگ در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، تعامل با رسانه ها در فضای توام با آرامش، پیگیری جدی مسائل و مشکلات ورزش بانوان و … همه و همه دلایلی بودند که دستگاه های ناظر، ورزش و جوانان مازندران را بعنوان “دستگاه قابل تقدیر ” معرفی نمایند.
با امید اعتلای بیش از پیش ورزش استان، و موفقیت و سرافرازی جوانان این مرز و بوم.