حاشیه پشت حاشیه/از بازداشت مالکین جوان رایکا تا استعفای مهران نجفی سرمربی تیم !

حواشی اطراف باشگاه رایکا بابل زیاد شد و علاوه بر اینکه سرمربی شناخته شده فوتبال بابل و تیم رایکا از سمت خود کناره گیری کرده است، شنیده می شود مالکین رایکا نیز در زندان به سر می برند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سرمربی شناخته شده فوتبال بابل و تیم رایکا از سمت خود کناره گیری کرد. این خبری بود که امروز دست به دست در فضای مجازی پخش می شد و البته از قبل پیش بینی می شد که نجفی نتواند بیش تر از ۴ یا ۵ هفته در رایکا دوام بیاورد. حتی خیلی ها هم از همان ابتدا این پیش بینی را می کردند که این تیم را نادر دست نشان بسته و مهران نجفی فقط تا هفته سوم چهارم روی نیمکت رایکا بعنوان سرمربی حضور خواهد داشت.

اما امروز در پی شدت گرفتن اعتراضات هواداران تیم رایکا به عدم کسب پیروزی در چهار مسابقه ابتدایی این تیم، مهران نجفی استعفای خود را به فاریابی دوست مدیرعامل باشگاه تحویل داد.

البته قبل از شروع فصل هم استقبال خوبی از مهران نجفی توسط لیدرهای تیم رایکا بابل نشده بود و تنها معترض بودند که نجفی و دستیارش پیروز جغتاپور از تیم خونه به خونه برای دریافت مطالبات مالی خود شکایت کرده اند.

صرف نظر از اتفاقات فنی برای تیم رایکا و ضرورت تغییر یا تقویت کادر فنی، حفظ حرمت و اعتبار و جایگاه مهران نجفی باید یک ضرورت برای هواداران تیم باشد و امیدواریم در اظهار نظرها و مطالب خود، زحمات سال های بسیار این مرد دوست داشتنی را از یاد نبرند.

اما این حاشیه و استعفای نجفی پایان حواشی نبود و طبق شنیده ها از نزدیک ترین های این باشگاه، گویا مالکین جوان رایکا هم مدتی هست در بازداشتگاه به سر می برند و به همین دلیل است که چند وقتی می شود خبری از آنها نیست.

اما مشخص نیست چرا این دو مالک جوان که در ابتدای فصل خودشان را سرمایه دار و سرمایه گذار معرفی کرده بودند چند وقتی است به دلایلی نامشخص که کسی هم قادر به پاسخگویی در این مورد نیست، در زندان به سر می برند.

گروه خبری مازنداسپرت برای تایید و صحت این خبر و حواشی بزودی گفتگویی را با مسئولین مربوط به شهر بابل و این باشگاه برقرار خواهد کرد.