تساوی رایکا و بادران در بابل / هفت تیر همچنان در حسرت گل !

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا بابل و بادران تهران در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دیدار که حواشی بسیاری داشت دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول این بازی؛ رایکا با ضدحملات برق‌آسای خود، چندین موقعیت گل روی دروازه بادران به وجود آورد. در یک صحنه و با پاس زیبای اکبر آفاقی، سعید حیدری با گلر بادران تک به تک شد که این موقعیت عالی را مهرداد طهماسبی مهار کرد.

در نیمه دوم اما دو تیم حملات بی‌محابایی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند. روی کار تاکتیکی از نقطه کرنر؛ کریم احمدی توپ را روی دروازه ریخت که ضربه سر مهاجم رایکا به گل تبدیل شد اما داور آفساید اعلام کرد. آفسایدی که به نادرستی اعلام شد و سه امتیاز ارزشمند را از تیم میزبان گرفت.

در ادامه اما رایکا بازی را در دست گرفت و در دو صحنه متوالی؛ تیر دروازه بادران را به لرزه درآورد. نارنجی پوشان تهرانی نیز در دقایق پایانی بازی روی دروازه بابلی‌ها یورش بردند که ضربه شاهین شفیعی به تیرک دروازه سعید ابراهیم پور برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

درحالی‌که همگان منتظر صدای سوت پایان بازی بودند، ریکا های بابلی، دو موقعیت پی در پی را بر روی توپ‌های ارسالی از دست دادند تا نهایت دو تیم به کسب تک امتیاز بازی رضایت داده باشند. بادران با این تساوی ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول سقوط کرد و رایکا نیز با ۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاد./دی اسپورت

 

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

قشقایی شیراز یک – مس رفسنجان ۲
رایکای بابل صفر – بادران تهران صفر
نیروی زمینی تهران یک – سپیدرود رشت ۲
سرخپوشان پاکدشت  صفر – گل ریحان البرزصفر
ملوان بندر انزلی یک – داماش گیلانیان یک
شهرداری تبریز صفر – خوشه طلایی ساوه ۲
آلومینیوم اراک  یک – نود ارومیه صفر

آرمان‌گهر سیرجان ۲ – مس کرمان ۲
استقلال خوزستان صفر – فجر سپاسی شیراز یک