برتری نماینده مازندران در گامل نخست/عبور از سد سیمان سمنان با دو گل

در نخستین مرحله از مسابقات فوتبال جام حذفی کشور یادواره آزادسازی خرمشهر تیم فوتبال دریای حربده محمودآباد با برتری دو بر یک از سد سیمان سمنان گذشت و به مرحله دوم صعود کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز از سری مسابقات جام حذفی کشور جام حماسه آزادسازی خرمشهر یک دیدار بین دو تیم دریای حربده محمودآباد نماینده مازندران در این دوره از بازی‌ها با تیم سیمان سمنان در زمین ورزشی شهید بهشتی  دیدار کردند که در پایان تیم میزبان با نتیجه دو بر یک از سد حریف گذشت و به مرحله دوم این بازی‌ها صعود کرد.

بازی در ۱۵ دقیقه اول با برتری نسبی تیم سمنان ادامه داشت که رفته رفته تیم میزبان بر بازی مسلط شده و با گرفتن چند خطا پشت محوطه تیم سمنان برتری خود را به حریف دیکته کرده که در دقیقه ۲۸ با یک شربه برگردان از بازیکن تیم میزبان باعث وجد تماشاگران حاضر در استادیوم گردید.

گل اول بازی در دقیقه ۳۸ با یک حمله از سمت راست و یک شوت عالی توسط مسعود فتاح برای تیم دریای حربده محمودآباد به ثمر رسید.

گل دوم تیم دریا در دقیقه ۵۰ در پی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سمنان و در یک رفت و برگشت با یک شوت از راه دور توسط موسی حسین زاده کاپیتان تیم دریا به ثمر رسید.

پس از این گل تیم سمنان بر حملات خود افزود و در درگیری‌ها و با اعلام هر تصمیمی از سوی داور به قضاوت داوران اعتراض کرده که در کل چهار بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی تیم سمنان کارت زرد دریافت کردند.

در دقیقه ۲+۹۰ در پی حملات زیاد تیم سمنان و خطای بازیکن دریا بر روی او داور نقطه پنالتی را نشان داد که بازیکن باتجربه و تعویضی این تیم محمد حسن نوحی به ثمر رساند و نتیجه را دو بر یک کرده که این نتیجه باعث حساسیت بیشتر بازی در دقایق باقیمانده شد ولی در نهایت بازی در با ۵ دقیقه وقت اضافه به برتری تیم میزبان به پایان رسید.

تیم دریای حربده در هفته آینده ۹ شهریور در همین زمین میزبان تیم شهرداری آستارا در مرحله دوم جام حذفی کشور می‌باشد.

داور مرتضی عابدی از قزوین کمک داور هاشم خدابنده لو از زنجان و کمک داور ۲ مجتبی قاسمی از قزوین و داور چهارم علی مهدی پور از گیلان ناظر داوری فرشید افشار از تهران، نماینده فدراسیون رضا علی لیوانی از گلستان و نماینده هیات فوتبال مازندران علی اکبرزاده از بابلاسامی تیم دریای حربده محمودآباد نماینده مازندران در جام حذفی کشور
علیرضا ولی پور ـ اشکان مقدس ـ هادی اسماعیلی ـ ابراهیم براری ـ محسن آستین فشان، محمد رمضانی، فرزاد کاویانپور، موسی حسین زاده(کاپیتان)، علی ایمانی، محمد یوسفی، مسعود فتاح، محمد نجف‌پور، میثم فتاح، حامد بابایی، حسین مقصودی
سرمربی: سعید دلخاک مربی اصغر داودی