احیای فوتبال ساری با درایت برادران حسین زادگان

این روز ها فوتبالی های ساروی بعد از چند سال دوری از سطح اول فوتبال کشور، امیدوار به بازگشت هستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،برادران حسین زادگان در استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مازندران بعد از نجات فوتبال قائمشهر و بابل و پیگیری های ویژه بازسازی استادیوم های قائمشهر، بابل و نوشهر اینبار در صدد فراهم کردن شرایطی برای زنده کردن فوتبال در مرکز استان دارند.

مجید و حبیب حسین زادگان با فراهم کردن هزینه های مالی خرید امتیاز لیگ دویی، این روزها پیگیر گرفتن امتیاز فوتبالی برای مرکز استان هستند تا چراغ فوتبال در ساری بعد از چند سال خاموشی، روشن شود.

با پیگیری های صورت گرفته از مدیرکل ورزش و جوانان؛ گویا هنوز امتیاز خریداری نشده اما شخص استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان از دو استان دیگر پیگیر خرید امتیاز هستند و بزودی زود، ساروی ها صاحب یک تیم لیگ دویی خواهند شد.

طبق شنیده ها هنوز هیچ کادر فنی و مدیریتی ای برای این تیم جدید ساروی مشخص نشده و بلافاصله بعد خرید امتیاز کادر مدیریتی و فنی از سوی اداره کل ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

اما خوش قولی استاندار ورزش دوست مازندرانی تا به اینجای کار به کام فوتبال دوستان مازندرانی بود و ورزشی ها امیدارند تا با حضور برادران حسین زادگان، ورزش مازندران پر قدرت تر از همیشه به موفقیت هایشان ادامه دهند.