تسلیت به همکار / استاد حسین خانلری در غم از دست دادن عزیز خود به سوگ نشسته است

متأسفانه با خبر شدیم استاد حسین خانلری، پیشکسوت رسانه ورزشی مازندران در غم از دست دادن یکی از عزیزان خود به سوگ نشسته است. به گزارش مازند اسپرت ، سانحه تصادف در محور تهران به شمال، برادر همکار عزیزمان حسین خانلری، مدیر تولید برنامه مستطیل سبز را روانه بیمارستان کرد و همسر برادر حسین آقا […]

11ghمتأسفانه با خبر شدیم استاد حسین خانلری، پیشکسوت رسانه ورزشی مازندران در غم از دست دادن یکی از عزیزان خود به سوگ نشسته است.

به گزارش مازند اسپرت ، سانحه تصادف در محور تهران به شمال، برادر همکار عزیزمان حسین خانلری، مدیر تولید برنامه مستطیل سبز را روانه بیمارستان کرد و همسر برادر حسین آقا را به کام مرگ فرستاد.

این اتفاق دلخراش عصر روز عاشورا به دلیل خواب رفتگی راننده اتومبیل سواری و در عبور سربندان محور تهران فیروزکوه رخ داد.

طبق اخبار شنیده، حسن خانلری، برادر حسین خانلری به همراه همسر خود مرحومه فاطمه عزیزی که خواهر شهید نیز می باشد روانه تهران می شوند تا به همراه فرزندشان که ساکن پایتخت می باشد برای پابوسی حضرت معصومه (س) راهی قم شوند و عصر روز عاشورا بود که توسط فرزند دلبندشان به ترمینال شرق می روند و پس از خداحافظی با فرزند خود، با یک اتومبیل کرایه راهی قائمشهر می شوند تا در مراسم خیمه سوزان هیأت عزاداری محله شان (کوچسکرا) حضور یابند.

متأسفانه اتومبیل این عزیزان در عبور سربندان به دلیل خواب رفتگی راننده واژگون می شود و مرحومه فاطمه عزیزی و راننده اتومبیل به رحمت خدا رفته و حسن خانلری از چند ناحیه دچار مصدومیت شده و در بیمارستان شهر دماوند بستری می شود.

مراسم تشییع پیکر مرحومه عزیزی امروز برگزار شد و پیکر این مرحومه در آرامگاه امامزاده صالح کوچکسرا به خاک سپرده شد.

گفتنی است، حامد خانلری فرزند حسن و مرحومه فاطمه عزیزی می باشد که سابقه بازی در تیم های پایه نساجی را دارد.

به گزارش مازند اسپرت مراسم ترحیم این مرحومه ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ دقیقه عصر فردا در حسینیه شهدا واقع در خیابان ۱۶ متری قائمشهر برگزار خواهد شد.

همكاران ما این ضایعه جانگداز را به دوست و همکار عزیزمان حسین خانلری مدیر تولید برنامه مستطیل سبز، محسن خانلری گوینده سابق ورزشگاه شهید وطنی و پسرش رضا خانلری بازیکن سابق نساجی و همچنین خانواده این مرحومه تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان مرحومه صبر حلیل خواستار است.