گفتگوي مالك باشگاه نساجي در خصوص وضعيت اين باشگاه/ پرهام: انتظار قهرمانی ندارم ولی نباید جایگاهمان این باشد !

تنها دلخوشی ما هوادارانند، این بندگان خدا هم مثل ما دلشان پر از درد است.   به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران، عصر روز گذشته در گفتگو با سایت رسمی باشگاه نساجی، پاسخگوی سوالات شد.   آقای پرهام قطعا نتایج کسب شده مورد نظر شما نیست ،لطفاً نظرتان را در این […]

parhتنها دلخوشی ما هوادارانند، این بندگان خدا هم مثل ما دلشان پر از درد است.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران، عصر روز گذشته در گفتگو با سایت رسمی باشگاه نساجی، پاسخگوی سوالات شد.

 

آقای پرهام قطعا نتایج کسب شده مورد نظر شما نیست ،لطفاً نظرتان را در این مورد بیان کنید؟

ضمن قبولی عزاداری همه عزیزان بمناسبت سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین باید بگویم اصلا حالم خوب نیست و در هیچ زمانی اینجای جدول نبودیم و باید به سرعت از این وضع خارج شویم.

مشکل تیم نساجی کجاست؟

مشکل مربوط است به اعتماد، اعتماد و… که البته الان وقت این حرفها نیست و باید با بضاعت فعلی نتیجه بگیریم . انتظار قهرمانی ندارم ولی نباید جایگاهمان این باشد.

از کادر فنی تیم راضی هستید؟

صد در صد از کادر فنی رضایت دارم ،آقای موسوی را همه جوره قبول دارم و مطمئن باشید از کادر فنی حمایت میکنم. ایشان از مربیان  ارزشی و با دانش فوتبال کشور هستند و از وقتی مسئولیت تیم را قبول کردند نوع بازی بچه ها بهتر شده وفقط در زدن ضربات نهایی مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

در ضمن بواسطه اعتماد به آقای موسوی با ایشان قرار داد دو ساله امضا کردیم تا با خیال راحت در نساجی به کار خود ادامه دهند.

صحبتهایی مبنی بر کم کاری بازیکنان و عدم همدلی‌شان وجود دارد نظرتان در این مورد چیست؟

آیا شما چیزی در این مورد شنیده اید؟

اتفاقا بر پایه همین شنیده ها دیروز مفصل با آقای حیدرزاده مدیر عامل تیم صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که هر بازیکن یا بازیکنانی که به تشخیص سرمربی تیم کم کاری کرده و یا به نوعی با دیگران همدل و همراه نیستند سریعاً از تیم اخراج شوند. بازیکن بی انگیزه و بدون احساس مسئولیت و بیخیال به درد نساجی نمیخورد و باید برود دنبال تیم دیگر . اینجا نساجی است و باید بازیکن افتخار کند پیراهن این تیم را بپوشد و اگر این را نمی‌فهمد یک لحظه هم نماند. این پیراهن حرمت دارد. به آقای حیدرزاده گفتم جراحی کنید غده های فاسد را خارج کنید که اگر بمانند دیگران را هم فاسد میکنند.

در مورد مبالغ پرداختی و اینکه وضعیت پرداخت ها چطور بوده است؟

تا الان پرداخت ها به موقع انجام شده ولی بدانند من پول مفت ندارم به عده ای کم کار پرداخت کنم و باید زحمت بکشند و نتیجه بگیرند در غیر اینصورت پرداخت ها را متوقف میکنم. باید غیرتمندانه از نام نساجی دفاع کنند. من اجازه نمیدهم احدی در تیم اخلال ایجاد کند. همه باید در خدمت تیم باشند و گوش به فرمان مدیر عامل و سرمربی انجام وظیفه کنند. الان اعلام میکنم از سه دیدارآینده ۶ امتیاز میخواهم .اگر این ۶ امتیاز را نگیرند همه جریمه سنگین میشوند.

در پایان اگر صحبتی با هواداران دارید بفرمایید؟

تنها دلخوشی ما هوادارانند .این بندگان خدا هم مثل ما دلشان پر از درد است. با این وجود همه جا حامی واقعی تیم هستند. مطمئنم باز هم تیم محبوبشان را تنها نمیگذارند. آرزو می کنم تا با کسب نتایج دلخواه دل هواداران شاد شود.