از جنجال و نیمه تمام ماندن دیدار موج سواران تا شکست شهریار

بازی دو تیم موج سواران نوشهر در مقابل شهرداری سمنان در حالی که ۵ ثانیه مانده به پایان بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع موج سواران در حال برگزاری بود بنا بر تصمیم داور اول این دیدار متوقف شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بازی دو تیم موج سواران نوشهر در مقابل شهرداری سمنان در حالی که ۵ ثانیه مانده به پایان بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع موج سواران در حال برگزاری بود بنا بر تصمیم داور اول این دیدار متوقف شد.

طبق شنیده ها داور عدم وجود امنیت را عامل این توقف اعلام نمود که در نهایت داور حاضر به ادامه نگرفت و بازی نیمه کاره توسط داور تعطیل شد.

البته در پی این تصمیم داور، جو ورزشگاه متشنج گردید و افرادی با ورود به رختکن داوران اقدام به ضرب و شتم و درگیری با داوران دیدار نمودند.

شهریار ساری نیز در این هفته در دیداری خارج از خانه مغلوب میزبان خود شد. شهریار با نتیجه ۵ به ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شهرداری بندرعباس شد.

بعد از این شکست مدیران شهریار طی پیامی از مسابقات کنار کشیدند . متن این پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالي

باعرض سلام خدمت شهروندان عزيز ساروي كه هميشه و در هر زمان ياروياور اين تيم بوده وتنهادلگرمي اين مجموعه بوده ايد به دنبال داوري هاي خيلي ضعيف وتاسف بار داوران درطول ليگ برتر مخصوصاً داوري بازي با شهرداری بندرعباس كه بازي برده را از تيم شهريار به دلیل تصمیم اشتباه فاحش گرفته و در مدت ١٠ ثانيه مانده به پايان بازي سرنوشت بازي راعوض نمودند

لذا با توجه به پايان نيافتن كينه ورزي داوران و سكوت معنادار فدراسيون مبني بر قضاوت بازي هاي شهريار و سكوت اداره ورزش وهيئت فوتبال ساري و استان نسبت به حق كشي براي تيم شهريار، اين مجموعه تصميم خودرا بر آن داشته تا از ادامه حضور در ليگ برتر فوتبال ساحلي خودداري كرده وخيال دوستان به اصطلاح دلسوز فوتبال را راحت نمايد جا دارد از تك تك بازيكنان تيم وكادر فني وتمام كساني كه كمك حال اين مجموعه بوده اند كمال تشكر را داشته باشم به اميد فرارسيدن ليگ وفوتبال پاك وسالم درسايه مديران باتجربه وكاردان دركشور عزيز ايران اسلامي
سيدقاسم صالحي
مدیر عامل شهریار ساری

 

نتایج کامل بازی ها به شرح ذیل است :
شهدا چلیچه ۴
وقت اضافه
شاهین خزر رودسر ۵

موج سواران نوشهر
نیمه تمام
شهرداری سمنان

دریانوردان بوشهر ۱
ایفا اردکان ۴

شهرداری بندرعباس (۳) ۵
ضربات پنالتی
شهریار ساری (۳) ۴

شهید جهان نژادیان آبادان ۰
پارس جنوبی بوشهر ۷

گلساپوش یزد ۵
ملوان بندرگز ۲