ترکیب تیم نونهال دختر استان مازندران مشخص شد + عکس

ترکیب نهایی تیم نونهالان دختر استان جهت حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و دومین دوره مسابقات المپیاد که به مدت دو روز و به میزبانی البرز برگزار مي‌شود، مشخص شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ترکیب نهایی تیم نونهالان دختر استان جهت حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و دومین دوره مسابقات المپیاد که به مدت دو روز و به میزبانی البرز برگزار مي‌شود، مشخص شد.

نفرات اعزامي به شرح ذيل است:

وزن اول (۲۹- کیلوگرم): یاس قنبری
وزن دوم (۳۳- کیلوگرم): آیدا ساداتی
وزن سوم(۳۷- کیلوگرم): ترنم احمدنژاد
وزن چهارم(۴۱- کیلوگرم): فاطمه زهرا نامدار
وزن پنجم(۴۴- کیلوگرم): غزل موسوی
وزن ششم(۴۷- کیلوگرم): زهرا غلامی
وزن هفتم(۵۱- کیلوگرم): نیلوفر تنکابنی
وزن هشتم(۵۵- کیلوگرم): پونه جعفر صالحی
وزن نهم(۵۹- کیلوگرم): نگین آقاجانی
وزن دهم(۵۹+ کیلوگرم): هستی حسینی

هدایت تیم منتخب نونهالان دختر استان مازندران را مهین اسماعیل نژاد به عنوان سرمربی برعهده خواهد داشت.

شروع اردو تیم نونهال پسر استان مازندران از روز دوشنبه

با توجه به برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در مورخ ۴ و ۵ شهریور ماه هیات تکواندو استان مازندران در نظر دارد برای حضور شایسته و قدرتمند در این مسابقات اردو تیم منتخب استان را از روز دوشنبه مورخ ۲۱ مرداد ماه از ساعت ۱۵ بعدازظهر در خانه تکواندو شهرستان ساری برگزار نماید.

این اردو با حضور نفرات اول و دوم انتخابی مرحله دوم، ملی پوشان مسابقات آسیایی و جهانی و منتخبین کمیته فنی پیگیری می شود که در نهایت با حضور حجت آیدانی، روح اله دارایی و مهران فلاح به عنوان اعضای کمیته فنی تیم اعزامی به این مسابقات مشخص و معرفی می شوند.

مازندران در اولین دوره مسابقات المپیاد موفق به کسب ۶ مدال طلا و یک برنز شد و جام قهرمانی را با افتخار بالای سر برد

لذا اعضای کادر فنی برای تکرار قهرمانی سال گذشته و حضور شایسته برنامه اردویی قوی را در نظر گرفتند تا با شایستگی هرچه تمام تر در رویداد پیش رو شرکت نمایند.

اسامی نفرات دعوت شده به اردو به شرح ذیل می باشد:
مهدی محمدی، یاسین ولیزاده، ابوالفضل عرب نژاد، حسین یدی، پویان جعفرصالحی، امیررضا قربانی، مهدی شاه نظری، سجاد رجبی، دانیال نیک روش، امیرحسین اکبرآبادی، حمیدرضا جعفری، امیدرضا رحیمی، امیرحسین متاجی، ایلیا ورامینی، سبحان نجار، مهدی فرسودیان، امیرحسین اسماعیلی، ابوالفضل آقاگلی عباسی، حسین غنیمی، سجاد ضیایی، امیرمحمد عقیلی، مهدی محمدی، طاها رحمانی، امیرمرتضی عابدیان، ابوالفضل عزیزنژاد، ابوالفضل حسینیان، حسن هریجانی، امین حسین اکبرآبادی، احمدرضا رکابی، محمدرسول محمدزاده، اشکان اکبری و محمدنصیر محمودی

گفتنی است، روح اله دارایی سرمربیگری تیم را به عهده دارد، مهدی بصیری، حسینعلی اسدی و حسن خزایی مربیان تیم هستند و علی بای سرخی به عنوان سرپرست کنار تیم قرار دارد.