پایان بلاتکلیفی ورزش های بومی محلی/ بحرگرد برگشت و رای اعتماد گرفت !

با حضور رئیس فدراسیون، نماینده وزارت ورزش و جوانان و معاونین اداره کل ورزش و جوانان مازندران مجمع انتخابات هیات ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا بحرگرد نیکو بعنوان رییس هیات ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی انتخاب شد.
صبح امروز در مجمع انتخابات این هیات که با حضور دکتر جعفری رییس فدراسیون، آقای راعی نماینده وزارت ورزش و جوانان، آقای رمضانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و آقای دلیری معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، آقای بحرگرد نیکو با کسب ۱۳ رای از ۱۶ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران انتخاب شد. آقای غلامی ۲ رای و خدابخش نیز یک رای کسب کردند.
محمدرضا بحر گرد نیکو ، محمدعلی خدابخش، رمضان غلامی کاندیدای نهایی بودند و آقایان ایزدی، عباسی و محسنی انصراف دادند.
دکتر جعفری رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی در این مجمع استانی گفت : نگاه بنده به آینده است و استان مازندران ذات و جوهر ورزشی دارد از اینرو باید در جهت صیانت از جامعه مخاطب این رشته ورزشی تلاش کنیم.
جعفری با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری افزود؛ باید با توجه به چهارچوب های علمی و بهره گرفتن از همه ظرفیت ها در فکر خدمت به جامعه ورزشی علی الخصوص ورزش روستایی کشور باشیم.
مسعود رمضانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان نیز با تبریک روز خبرنگار و تشکر از تلاش های صورت گرفته از سوی آقای عباسی سرپرست این هیات در دوران تصدی گفت : از رئیس جدید هیات نیز انتظار می رود با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای اعتلای ورزش های بومی و روستایی استان تلاش نماید.
حسین دلیری معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان در این انتخابات، با تشکر از زحمات اهالی رسانه و تبریک روز خبرنگار گفت : ورزش مازندران همواره در سطح ملی پرافتخار و قابل احترام است و نیمی از این افتخارات را ورزش روستایی استان رقم زد که نشان می دهد توجه به ورزش های بومی و روستایی می تواند در ورزش قهرمانی نیز تاثرگذار باشد.