اولین برد شاگردان لک در قلعه عقاب ها / دل بری شهروند برای ساروی ها

اولین برد خانگی شهروند ساری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور در روز خبرنگار رقم خورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شامگاه امروز تیم شهروند ساری در برابر هایپر شاهین شهر به برتری دست یافت و اولین برد خانگی خود را در فصل جاری در حضور رئیس سازمان لیگ فوتسال ایران و روز خبرنگار به دست آورد.
این دیدار که در حضور سه هزار تماشاگر باتعصب ساروی در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار شد شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری موفق شدند شاگردان سعید رستمی در تیم هایپر شاهین شهر را چهار بر دو شکست دهند.
این نتیجه در حالی برای شهروند ساری پایان یافت که نیمه نخست نتیجه این بازی دو بر یک به نفع تیم مهمان هایپر شاهین شهر بود.
با شروع نیمه دوم در پی تشویق منسجم و بی امان هواداران شهروند بازیکنان ساروی موفق شدند سه بار دروازه هایپر شاهین شهر را باز کنند و سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند.
پژمان بهادیوند دو بار، رضا امانی و حمیدرضا ره انجام هر کدام یک بار زننده چهار گل شهروند ساری در این دیدار بودند.

شهروند ساری با این برد صاحب ۹ امتیاز شد و با دو پله صعود در رده هفتم جدول و تیم هایپر شاهین شهر با همان ۶ امتیاز در مکان نهم جای گرفت.
از نکات قابل توجه این بازی طی اقدامی ارزشمند از سوی سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری تجلیل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی در روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار در بین دو نیمه این بازی بود.
محمدحسن انصاری فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال، سعید نجاریان عضو هیات رئیسه فوتسال، مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری، هادی خلردی و حمید رسولی نایب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان در سالن حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.