سید مجتبی حسینی : گزینه هدایت نساجی بودم/مازندران مهد فوتبال ایران و سرشار از استعداد های ناب

علی رغم اینکه با تیم ذوب آهن اصفهان موفق به کسب سهمیه آسیا شدیم و در همه جهات تیم به سمت خوبی میرفت به دلایلی به این نتیجه رسیدیم که با تیم دیگری همکاری کنیم. گزینه هدایت نساجی مازندران بودم ولی پای میز مذاکره ننشستیم اما سال ۸۹به مدت یک سال با این تیم همکاری داشتیم. برای فوتبال در لیگ برتر پیشنهاد از پارس جنوبی داشتم که به مراحل جدی هم رسید اما به دلیل یک سری از ارتباطات!!شخص دیگری با این تیم قرارداد بست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی رغم اینکه با تیم ذوب آهن اصفهان موفق به کسب سهمیه آسیا شدیم و در همه جهات تیم در حال پیشرفت بود، بنا به دلایلی به این نتیجه رسیدیم که با آنها قطع همکاری کنیم. گزینه هدایت نساجی مازندران بودم ولی پای میز مذاکره با آنها ننشستم، اما قبل‌تر(۱۳۸۹) به مدت یک سال با این تیم همکاری داشتم. برای سرمربیگری در لیگ برتر، پیشنهاد از پارس جنوبی بود که به مراحل جدی هم رسید اما بخاطر یکسری از مسائل نتوانستم با آنها به توافق برسم،

سرمربی پیشین تیم ذوب آهن اصفهان در بخش دیگر گفت: پرسپولیس را بيشتر از رقیب سنتی اش دوست دارم، چند سال در تیم های پایه این تیم بازی کردم، همکاری با یحیی گل محمدی افتخار بزرگی میباشد و همیشه امکان این همکاری بین من و یحیی وجود دارد.

حسینی سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان در مورد برنامه امسال تیمش جهت حضور پر قدرت در لیگ یک گفت: امکان صعود به لیگ برتر وجود دارد، مس کرمان جز مدعی های لیگ است و با توجه به سابقه ای که دارد همه انتظار صعود از این تیم را دارند.لیگ یک شرایط خاصی دارد که اصولا تعداد زیادی از تیم ها مدعی صعود هستند. وی دستیاران خودش در تیم مس کرمان را مجید محافظت کار، مهدی مهدی خانی اباد بدنساز تیم، مهدی نامجو و عباس محمدی مربی گلرها عنوان کرد و اردویی که در کرج داشتند را بسیار عالی توصیف کرده و از سه بازی دوستانه ای که برگزار کردند رضایتمند بوده و تاکید داشت که دوران بدنسازی خوبی را در البرز پشت سر گذاشتند.

سرپرست اسبق تیم تراکتور سازی تبریز در گفتگو با مازند اسپرت، در باره لیگ برتر فوتبال ایران گفت: به نظر من لیگ برتر امسال تحت الشعاع مسائل اقتصادی است و چند تیم هستند که از نظر اقتصادی درشرایط بدی میباشند و چند تیم که خودشان را با توجه به حمایت هایی که از آن ها میشود از باقی تیم ها جدا کرده اند تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، پدیده و حتی خود ذوب آهن، این ها تیم هایی هستند که از نظر اقتصادی شرایط خوبی دارند و در نقطه مقابل آن تیم ها دیگر قرار می‌گیرند. فکر میکنم امسال لیگ مانند قبل دو تکه شود، چند تیم با سطح بالا و چند تیم با سطحی پایین تر و فاصله زیادی بین آنها خواهد بود،

یار همیشگی یحیی گل‌محمدی سرمربی مازنی پدیده شهر خودرو مشهد گفت: ما یک بازی دوستانه با این تیم داشتیم و شناخت خوبی از این تیم دارم، بنظر من تیمشان جز مدعیان خواهد بود، شاکله تیم را حفظ کرده اند و تیمشان خوب فوتبال بازی میکند و بازیکنان انها از اعتماد بنفس بالایی برخوردارند.

مجتبی حسینی در پایان صحبت های خود عنوان کرد:خیلی خوشحال شدم از اینکه با شما صحبت کردم و عرض تشکر و سپاس از مردم مازندران را دارم، چون همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم قسمت بشود روزی در خدمت تیم های مازندرانی باشم، وی تاکید داشت: سبک بازی دانیال اسماعیلی فر را از همه بازیکنان مازندرانی حاضر در فوتبال ایران بیشتر می‌پسندد.