شرایط جدید برای دریافت کارت پوشش خبری رسانه‌ها در فصل آینده لیگ فوتبال کشور مشخص شد

روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران شرایط و نحوه دریافت کارتهای پوشش خبری رسانه ها برای فصل ۹۸-۹۹ لیگ های فوتبال کشور را اعلام کرد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران شرایط و نحوه دریافت کارتهای پوشش خبری رسانه ها برای فصل ۹۸-۹۹ لیگ های فوتبال کشور را اعلام کرد .

اطلاعیه هیات فوتبال مازندران به شرح ذیل می باشد :
*به اطلاع کلیه اصحاب محترم رسانه می رساند؛ به جهت دریافت آی دی کارت های فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور، آندسته از اصحاب رسانه که شرایط ذیل را دارند می توانند نسبت به دریافت کارت شناسایی اقدام نمایند :
*خبرنگاران و عکاسان فعال فوتبالی که در تمامی بازی ها حضور دارند و اخبار آن ها در رسانه های معتبر پوشش داده می شود.
*تاکید می شود، فقط خبرنگاران و عکاسانِ رسانه های دارای مجوز می توانند کارت دریافت کنند .
* به رسانه های بدون مجوز و کانال های فضای مجازی کارتی داده نخواهد شد.
*از هر رسانه ی معتبر و دارای مجوز یک خبرنگار و یک عکاس می توانند کارت دریافت کنند.
*خبرنگاران و مجریانِ برنامه های تلویزیونی که برنامه آنها خارج از استان است ( شبکه خبر_ برنامه ۹۰_شب های فوتبالی و … ) می بایست از سازمان و شبکه مورد نظر و بصورت مستقیم از تهران جهت دریافت کارت اقدام نمایند یا با معرفی نامه رسمی از آن برنامه به هیات استان مراجعه نمایند.
*به هفته نامه، ماه نامه و فصل نامه هایی که فعالیت یا صفحه تخصصی فوتبالی ندارند، کارتی تعلق نمی گیرد و فقط نشریه های تخصصی ورزشی_فوتبالی می توانند جهت دریافت کارت اقدام نمایند.
*اشخاص معرفی شده( خبرنگار ، عکاس و یا فیلمبردار ) می بایست ۱۰ الی ۱۵ نمونه گزارش خبری یا تصویری از فصل گذشته و یا فعالیت لیگ برتری ارائه دهد در غیر اینصورت کارت به آن ها تعلق نخواهد گرفت.
 **مدارک مورد نیاز :
 *یک قطعه عکس ۳ در ۴
* کپی کارت ملی + کپی شناسنامه
* معرفی نامه از رسانه معتبر و دارای مجوز
* کپی مجوز رسانه
**نکته:( مدارک هم باید به صورت اسکن شده باشد و هم کاغذی که باید فایل های اسکن شده در قالب CD تحویل روابط عمومی هیات فوتبال مازندران قرار گیرد. )
**زمان تحویل مدارک : مدارک ‏حداکثر تا تاریخ یکشنبه ۹ تیر ماه ۱۳۹۸  باید به روابط عمومی هیات فوتبال تحویل شود.‏
گفتنیست؛ به دلیل کمبود وقت، این زمان تمدید نخواهد شد.
 راه های ارتباطی :
 ۰۹۳۶۷۰۷۳۲۳۸
 @Mehdirazi
۰۹۳۷۵۹۱۹۱۷۱