انتقاد فان‌خال از عدم وجود تعطیلات زمستانی

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، عدم وجود تعطیلات زمستانی در لیگ برتر را “شیطانی” توصیف کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، در لیگ برتر انگلیس و در کریسمس، بازی‌ها فشرده تر شده و تیم‌ها هر دو روز یک بار ، یک دیدار برگزار می‌کنند. این در حالیست که در لیگ‌هایی مثل آلمان و اسپانیا، تعطیلاتی برگزار […]

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، عدم وجود تعطیلات زمستانی در لیگ برتر را “شیطانی” توصیف کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، در لیگ برتر انگلیس و در کریسمس، بازی‌ها فشرده تر شده و تیم‌ها هر دو روز یک بار ، یک دیدار برگزار می‌کنند. این در حالیست که در لیگ‌هایی مثل آلمان و اسپانیا، تعطیلاتی برگزار می‌شود و بازیکنان چند روزی استراحت می‌کنند.همین موضوع باعث بالا رفتن تعداد مصدومان لیگ برتر و عدم موفقیت تیم‌ها در لیگ قهرمانان شده است.

فان‌خال به انتقاد از باکسینگ دی پرداخت و گفت:” تعطیلاتی در زمستان وجود ندارد و فکر می‌کنم این شیطانی ترین اتفاق است.این موضوع برای فوتبال انگلیس خوب نیست، نه برای باشگاه‌ها و نه برای تیم ملی و فکر می‌کنم باید تغییر کند. انگلیس سال‌هاست چیزی نبرده است؟ زیرا بازیکنانش در طول فصل خسته می‌شوند.”

فان خال درباره احتمال تقویت تیمش در ژانویه گفت:” همیشه ترجیح دادم تعداد بازیکنان تیمم کم باشد. فکر می‌کنم تعداد بازیکنانم از تمامی تیم‌های لیگ برتر کمتر باشد. فصل پیش ۲۴ بازیکن داشتیم. ۱۵ بازیکن فروختیم و ۵ بازیکن خریدیم. این فصل هم فروختیم یا قرض دادیم . ۱۰ بازیکن از تیم جدا شدند و ۶ بازیکن اضافه شدند. فکر می‌کنم ۲۲ بازیکن و ۳ دروازه بان کافی باشند.”

 

منبع:ورزش۳