عطايي : برای رسیدن به شرایط ایده‌آل ؛ والیبالیست‌های کاله نیاز به زمان دارند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازیکنان این تیم در دیدار نخست مقابل زاهدان عملکرد مطلوبی داشتند ولی برای رسیدن به شرایط ایده‌آل در طول فصل نیاز به زمان داریم. به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر تیم والیبال کاله مازندران مقابل گوهرکویر زاهدان اظهار کرد: دو تیم بازی […]

Ataaaeeeiسرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازیکنان این تیم در دیدار نخست مقابل زاهدان عملکرد مطلوبی داشتند ولی برای رسیدن به شرایط ایده‌آل در طول فصل نیاز به زمان داریم.

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر تیم والیبال کاله مازندران مقابل گوهرکویر زاهدان اظهار کرد: دو تیم بازی مطلوبی را در ابتدای لیگ برتر به نمایش گذاشتند ولی کاله با عملکرد بهتر توانست به سه امتیاز لازم دست پیدا کند.

وی افزود: معمولا بازی‌های نخست لیگ برتر والیبال از سختی و حساسیت خاصی برخوردار است ولی با حمایت هواداران و نمایش توانمندی‌های بازیکنان در خانه پیروزی را از آن خود کردیم.

عطایی با اشاره به اینکه والیبالیست‌های کاله تمام تلاش خود را در زمین مقابل حریف جنوبی انجام دادند، تصریح کرد: شروع خوبی را در لیگ برتر والیبال داشتیم و بازی قابل قبولی هم از بازیکنان کاله در ابتدای فصل جاری مشاهده کردیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید بر اینکه برای رسیدن به آمادگی ایده‌آل نیاز به زمان داریم، گفت: در بازی مقابل گوهرکویر بازیکنان تاکیدات کادر فنی را به‌درستی در زمین اجرا کردند و از همه بازیکنانم رضایت دارم.

این مربی نام‌آشنای والیبال کشور در مورد حمایت پرشور تماشاگران آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) بیان کرد: همیشه هواداران کاله همراه و یاور تیم هستند، در هر شرایطی تیم محبوب شهرشان را تنها نگذارند و از تلاش همه آنها قدردانی می‌کنم.