نساجی لیگ هجدهم را با پیروزی به پایان رساند + حواشی

بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران توانستند در بازی آخر از سد تیم پیکان عبور کند و با سه امتیاز شیرین، لیگ هجدهم را به پایان برساند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دو تیم نساجی مازندران و پیکان تهران پنج‌شنبه‌شب در ورزشگاه شهیدوطنی به دیدار هم رفتند.

*ترکیب تیم نساجی مازندران

حامد لک، لاشا توتادزه، حامد شیری، مجتبی ممشلی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، محمد میری، سجاد آشوری، رحمان جعفری، محمد مهدی نظری و احسان قهاری

*ترکیب تیم پیکان تهران

وحید شیخ‌ویسی، سید مهران موسوی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، مهدی مؤمنی، فراز امامعلی و عیسی‌آل‌کثیر

*داوری

سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و حمیدرضا کنعانی و علیرضا طاهرخانی کمک‌های وی بودند و حسین زیاری و کیوان علیمحدی کمک داوران خط دروازه بودند.

*گل

دقیقه ۱۲، مجتبی ممشلی از تیم نساجی مازندران

دقیقه ۹۰، سجاد آشوری از تیم نساجی مازندران

*خلاصه بازی

دو تیم نساجی مازندران و پیکان تهران، امشب در ورزشگاه شهیدوطنی به دیدار هم رفتند.

شاگردان مجید جلالی که برای تک رقمی شدن در جدول لیگ هرچه در چنته داشتند رو کردند و توانستند توسط مجتبی ممشلی در دقیقه ۱۲ بازی به گل نخست خود دست پیدا کند و نیمه نخست را برنده به رختکن رود.

در نیمه دوم باز هم نساجی توپ و میدان را در دست داشت و توانست در واپسین لحظات بازی گل دوم را توسط سجاد آشوری به ثمر برساند و سه امتیاز خانگی را در بازی آخر به‌دست آورد.

به گزارش فارس، شاگردان جلالی توانستند در بازی آخر از سد تیم پیکان عبور کند و با سه امتیاز شیرین، لیگ هجدهم را به پایان برساند.

 

درگیری شدید بین بازیکنان نساجی و پیکان و اخراج‌های پی در پی

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شده است که تا با ۲ گل به سود میزبان به پایان رسید.

* درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی مسابقه را به تشنج کشاند. بجز دو دروازه‌بان بقیه بازیکنان درحال درگیری بودند که در پی آن لاشا توتاتزه از نساجی و فراز امامعلی اخراج و عیسی آل‌کثیر کارت زرد دریافت کرد.

* فرهاد کوچک زاده سرپرست برکنارشده نساجی نیز وارد زمین شد، اما روی نیمکت ننشست.