آتش بازی در بندر لیورپول، لذت تماشای فوتبال، فقط عادل را کم داشت‼️

▫️در شبی که بارسا برای دفاع از اندوخته بسیار عالی خود که از نیوکمپ به دست آورده بود پا به آنفیلد گذاشت و ترس از گل نخوردن، و دقیقا در دقیقه هفت بازی با دریافت گل آنها قافیه را باختند، استرس و ترس از شور حضور این همه هوادار در ساق پای بهترین های جهان هم مشخص بود، هر چند اگر تک موقعیت های بارسا گل میشد امشب باوارایی ها هلهله میکردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فوتبال با غیر قابل پیش بینی بودنش باعث شده این همه هوادار داشته باشد، کمتر کسی فکر میکرد، کامبک رویایی لیورپولی ها به این شکل انجام بگیرد و بارسا با تمام ستارگانش نقره داغ شود، سرمربی بارسا در شبی که بزدل بود قافیه را باخت، لعنت به این فوتبال!! کاش بازی لیورپول بارسا را با گزارش عادل میدیم و تیکه معروف جوووونم لیورپول تلویزیون را خاموش میکردیم.

▫️در شبی که بارسا برای دفاع از اندوخته بسیار عالی خود که از نیوکمپ به دست آورده بود پا به آنفیلد گذاشت و ترس از گل نخوردن، و دقیقا در دقیقه هفت بازی با دریافت گل آنها قافیه را باختند، استرس و ترس از  شور حضور این همه هوادار در ساق پای بهترین های جهان هم مشخص بود، هر چند اگر تک موقعیت های بارسا گل میشد امشب باوارایی ها هلهله میکردند.
▫️لیورپول در شروع نیمه دوم با هدفی چون بکش تا کشته نشی وارد زمین شد و در کمتر از پنج دقیقه کهکشانی های جهان را کیش و مات کرد و گل چهارم پُتک محکمی بود بر فرق والورده و شاگردانش، سرخپوشان لیورپول به فوتبالی ها و جهانیان آموختند تا امید زنده هست نباید ترسید، آنها با تماشاگرانشان استرس را بر بارسایی ها وارد کردند و در شبی که دو ستاره خوب خودشان را نداشتند، جمعیت زیادی از جهانیان را میخکوب پای جعبه جادویی کردند و حتی پلک زدن در این بازی برای دیدن فوتبال ناب از مردم گرفته شد، لیورپول امشب به همه نشان داد خواستن، توانستن است و از هیچ اسمی نباید ترسید و برای جنگ باید لباس رزم هر جنگ‌ را پوشید، آنها با موشک نقطه زن خودشان به مصاف بارسایی رفتند که انگار گلوله هاشون نَم گرفته بود.
▫️فوتبال امشب درس خوبی برای آسیایی ها، علی الخصوص بازیکنان فوتبال ایران بود تا یاد بگیرند در بازی های بزرگ بجای ترس از رقیب، خودشان باشند و در فوتبال هر غیرممکنی به راحتی ممکن میشود، کامبک در فوتبال رخ میدهد حتی اگر مقابلت مسی و بارسلونا باشند
 امشب جای فردوسی پور، لیورپولی دو آتیشه خالی بود!!! چه صفای داشت، فوتبال، حساسیت، جهنم، آنفیلد، نوشیدن چای داغ همراه با استرس و ترس با صدای جذاب عادل