حضور تیم هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه در لیگ دسته سوم کشور با میانگین سنی ۱۹ سال

رئیس هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه از حضور تیم هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه در لیگ دسته سوم کشور با میانگین سنی ۱۹ سال خبر داد.  به گزارش مازنداسپرت ، رضا قربانی صبح امروز در جلسه هیئت فوتبال زیراب سوادکوه با بیان اینکه تیم هیئت فوتبال زیراب سوادکوه در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد، ولی نام […]

رئیس هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه از حضور تیم هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه در لیگ دسته سوم کشور با میانگین سنی ۱۹ سال خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور تیم هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه در لیگ دسته سوم کشور با میانگین سنی 19 سال

 به گزارش مازنداسپرت ، رضا قربانی صبح امروز در جلسه هیئت فوتبال زیراب سوادکوه با بیان اینکه تیم هیئت فوتبال زیراب سوادکوه در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد، ولی نام شهر قائم‌شهر را برای میزبانی از تیم‌های دیگر معرفی کرده است که برای شهر زیراب و شهرستان سوادکوه جای تاسف دارد و از رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال قائم‌شهر تشکر می‌کنم، گفت: تیم هیئت فوتبال زیراب سوادکوه چهار آبان‌‌ماه در قائم‌شهر میزبان تیم قم است.

وی با اشاره به اینکه به همراه ۱۱ تیم فوتبال در گروه اول لیگ دسته سوم کشور حضور دارد، افزود: با همکاری و تلاش غلام‌رضا بهروان رئیس و محمد‌هادی خلردی نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران تیم لیگ دسته سوم مهیامحراب با نام هیئت فوتبال زیراب سوادکوه در لیگ حضور پیدا می‌کنم.

رئیس هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه با بیان اینکه آماده نبودن زمین فوتبال زیراب‌ سوادکوه از مهم‌ترین مشکلات فوتبال ماست، خاطرنشان کرد: بدنه تیم هیئت فوتبال زیراب‌ سوادکوه مانند سال گذشته است و تغییر خاصی ندارد و عارف محمد‌خانی به‌عنوان سر‌مربی و فخر‌الدین هاشمی‌نژاد به‌عنوان مربی و سلطان قلی‌پور به‌عنوان مدیر فنی و عباس اکبر‌زاده به‌عنوان سر‌پرست فعالیت می‌کنند.

قربانی با اشاره به اینکه میانگین سن بازیکنان تیم هیئت فوتبال زیراب در لیگ دسته سوم کشور ۱۹ سال است، بیان کرد: با مدیر مرغ آلاشت برای پذیرش حمایت اولیه از تیم به توافق رسیدیم و پیگیری‌ها برای پذیرش حمایت کلی از تیم ادامه دارد و در صورت صعود این تیم به مرحله دوم، ارزش آن تا ۲۵۰ میلیون تومان هم افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها به‌عنوان حامیان اصلی تعداد زیادی از ۶۰ تیم لیگ دسته سوم فعالیت می‌کنند، گفت: از شورای اسلامی و شهرداری زیراب انتظار حمایت جدی از تیم هیئت فوتبال زیراب در لیگ دسته سوم کشور را داریم و اقدامات مناسبی از آنها در احیای تنها زمین فوتبال زیراب و حمایتی از نماینده شهرستان سوادکوه در لیگ کشوری را شاهد نبودیم.