صنیعی‌فر: خودم را یک مازندرانی و متولدشده نساجی می‌دانم

اهل مازندران نیستم اما متولدشده‌ باشگاه کبیر نساجی هستم و از روزی که مُهر نساجی بر پیشانی‌ام حک شد، خود را یک مازندرانی و دلباخته نساجی می‌دانم و امید دارم چه مسئولین و چه مردم عزیز، همواره فرزندشان را یاری‌گر باشند و لحظه‌ای مرا تنها نگذارند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرهاد صنیعی‌فر مالک و رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران به‌مناسبت فرا رسیدن روز ۹ اردیبهشت «سالروز صعود تیم نساجی به لیگ برتر» طی یادداشتی این روز بزرگ را به مردم مازندران تبریک گفت.

در این یادداشت آمده است: حقیقت امر، قلم‌فرسایی در چنین لحظاتی برای یادآوری آن روز بزرگ سخت بوده و به آسانی قابل تفسیر نیست، خدای متعال انواع لذائذ را در این دنیا برای بندگانش قرار داد اما به نظر من هیچ چیزی به‌مانند شاد کردن دل مردم عزیزمان شیرین‌تر و لذت‌بخش‌تر نیست.

تولیت تیم بزرگ و ریشه‌داری چون نساجی مازندران، شاید بزرگ‌ترین تجربه زندگی‌ام بوده و خدا را شاکرم این فرصت طلاییِ خدمت نصیب حالم شد؛ اگر تاکنون به هر موفقیتی در هر زمینه‌ای رسیده‌ام یقیناً بدون توجهِ خدای متعال و حمایت مردم عزیز این امر میسر نبوده است و فی‌الواقع خدمت‌گذاری را یک فرصت، نعمت و روزی می‌دانم و خدای ناکرده هیچ چشم‌داشتی به غیر از تأمین منافع عمومی در این زمینه نداشته‌ام.

از سرآغاز حضور قدرتمندانه نساجی در فصل گذشته لیگ آزادگان، با توکل به خدای متعال و بهره‌گیری از تجربیات بزرگان، تمام عزم و ظرفیت‌های موجود را جزم کردیم تا بتوانیم هدیه بزرگی به مردم دوست‌داشتنی مازندران دهیم، شاید دیگر هیچ‌گاه چنین فضای خوف و رجایی را با این تکرر و شدت درک نکنیم اما شکرگزاریم در اوج ناامیدی‌ها، هیچ لحظه‌ای یأس به سراغ بنده به عنوان رأس هرم مجموعه بزرگ نساجی، نیامد و یقین داشتیم خدا قرار است به ما نگاه کند.

اهل مازندران نیستم اما متولدشده‌ باشگاه کبیر نساجی هستم و از روزی که مُهر نساجی بر پیشانی‌ام حک شد، خود را یک مازندرانی و دلباخته نساجی می‌دانم و امید دارم چه مسئولین و چه مردم عزیز، همواره فرزندشان را یاری‌گر باشند و لحظه‌ای مرا تنها نگذارند تا انشاالله با هم صعود نساجی به قله‌های افتخار و حضور عزتمندانه این تیم بزرگ در آینده‌ای نزدیک در جام باشگاه‌های آسیا نظاره‌گر باشیم.

جا دارد تشکر ویژه و قدردانی داشته باشم از همه زحمت‌کشان باشگاه، از بازیکنان غیرتمند، از کادر فنی و به‌ویژه جواد نکونام عزیز که قهرمانانه و مردانه تا ثانیه‌های آخر برای موفقیت نساجی ایستادگی و مقاومت کردند.

نُهم اردیبهشت‌ماه نماد عزت و افتخاری است که هیچ‌گاه از اذهان پاک نخواهد شد و همه‌ساله با غرور از این روز بزرگ یاد می‌کنیم؛ نُهم اردیبهشت فارغ از یک افتخار ورزشی، درس بزرگ آزادمردی، غیرت، فداکاری، پشتکار، همیت، وحدت و مجاهدت است؛ دل‌های‌تان را آذین‌بندی کنید و خاطرات این روز را همواره مرور کنید.