طلوتی مربی تیم ملی نوجوانان شد/ از بوکس خداحافظی نکردم !

از وقتی که پدر شده اخلاقش هم تغییر کرده و اگر چه هنوز مهربان و خوشرو است اما از آن انتقادات تند و پیشاهنگی بر و بچه های مظلوم بوکس خبری نیست.طلوتی بیشتر وقتش را در خانه با دخترش می گذراند اما حالا باید کمتر او را ببیند. به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی طلوتی […]

toolootiiاز وقتی که پدر شده اخلاقش هم تغییر کرده و اگر چه هنوز مهربان و خوشرو است اما از آن انتقادات تند و پیشاهنگی بر و بچه های مظلوم بوکس خبری نیست.طلوتی بیشتر وقتش را در خانه با دخترش می گذراند اما حالا باید کمتر او را ببیند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهدی طلوتی همانی که در المپیک لندن برای مازنی ها مبارزه کرد به تازگی مربی تیم ملی بوکس هم شده که تعجب همه را در برداشت چون خبری مبنی بر خداحافظی اش هم شنیده نشده بود.

اردوی آماده سازی تیم نوجوانان بوکس در حالی از چهارم آبان‌ماه آغاز خواهد شد که با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس مهدی طلوتی به عنوان مربی نوجوانان کنار ملی پوشان فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است فعلا در کنار ملی پوشان نوجوان به فعالیت بپردازد. غلامرضا کریمی نیز به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده دارد.

مهدی طلوتی  در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است از این به بعد در عرصه مربیگری فعالیت کنید یا خیر، می گوید: با تصمیم ناطق نوری به عنوان مربی تیم نوجوانان بوکس شروع به فعالیت کرده‌ام تا از بوکس فاصله نگیریم. خوشحالم از اینکه رئیس فدراسیون نسبت به من لطف کرده و این فرصت را داده است. از اعتماد او ممنونم.

این مشت زن بابلسری رد می کند که دنیای مبارزه روی رینگ را ترک کرده است: به هیچ عنوان از تیم ملی بوکس خداحافظی نکرده‌ام. متاسفانه مصدومیت کوچک در ناحیه لگن سمت چپم دارم که منتظرم پس از عمل جراحی دوباره به دنیای قهرمانی بازگردم. پزشکم برای حضور در یک سمینار به خارج از کشور رفته و پس از بازگشت قطعاً جراحی روی لگنم انجام خواهد شد و پس از دوران ریکاوری به تیم ملی بازمی‌گردم.