پینگ پنگ گرفتار یک چالش سخت / دردسر مازندرانی !

داشتن ۷۵ درصد تیم ملی تنیس روی میز همین دردسر ها را هم دارد.   به گزارش مازند اسپرت؛ برگزاری لیگ پینگ پنگ فقط بدین خاطر به تعویق افتاده که مشخص نیست این سه بازیکن بابلی باید در کدام تیم به میدان بروند. در حالی که ۴ روز از آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها و […]

Rmiiizداشتن ۷۵ درصد تیم ملی تنیس روی میز همین دردسر ها را هم دارد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ برگزاری لیگ پینگ پنگ فقط بدین خاطر به تعویق افتاده که مشخص نیست این سه بازیکن بابلی باید در کدام تیم به میدان بروند. در حالی که ۴ روز از آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها و ارائه مدارک بازیکنان برای حضور در لیگ برتر می‌گذرد، اما تنها دانشگاه آزاد نامه مکتوب و ورودی خود را داده است و خبری از سایر تیم‌ها نیست.

بیشتر تیم‌ها منتظر مشخص شدن وضعیت سه بازیکن سرباز یعنی نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی هستند و باید دید مسئولان فدراسیون و تربیت بدنی نیروهای مسلح چه تصمیمی در مورد آنها خواهند گرفت.

طبق آیین نامه لیگ این مازنی ها نمی توانند در یک تیم باشند. نیما و نوشاد نمی‌توانند در یک تیم بازی کنند و پوریا عمرانی و افشین نوروزی نباید در یک تیم قرار بگیرند، اما تیم رعد که متعلق به نیروهای مسلح است به دنبال جذب هر سه بازیکن سرباز است و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است.

 

برهمین اساس مسئولان فدراسیون به دنبال جلسه با سردار باران چشمه هستند تا وضعیت بازیکنان سرباز مشخص شود، اما این نشست چه زمانی برگزار شود، مشخص نیست. با این وضعیت جلسه قرعه کشی که قرار بود روز ۲۷ مهر برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد و به تبع آن زمان آغاز مسابقات هم یکی دو هفته با تاخیر خواهد بود.

 

در لیگ سال گذشته نیز بحث‌های زیادی در مورد این سه بازیکن سرباز صورت گرفت و اعتراض‌های زیادی به حضور برادران عالمیان در دانشگاه آزاد انجام شد.