صعود عابدینی به جمع جمع ۶۴ سابریست برتر

مجتبی عابدینی و محمد فتوحی با غلبه بر رقبای خود به علی پاکدامن در جمع ۶۴ سابریست برتر رقابتها پیوستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی سابر کشورمان با ترکیب مجتبی عابدینی ، علی پاکدامن، محمد رهبری ، محمد فتوحی و نیما زاهدی و با هدایت پیمان فخری از صبح امروز رقابتهای خودشون رو در جام جهانی پادووا ایتالیا آغاز کرد که سه نماینده کشورمان موفق شدنه به جمع ٦٤ نفر برتر مسابقات صعود کنند.
بنا بر این گزارش پس از علی پاکدامن که به دلیل رنکینگ برتر مستقیما به جمع ۶۴ سابریست برتر رقابتها راه یافته بود مجتبی عابدینی با ٤ برد مقابل نمایندگان کلمبیا ، انگلستان،آمریکا وپرتغال به جدول اصلی مسابقات راه یافت و پس از صود از مرحله مقدماتی ابتدا حریف کویتی خود را ۱۵بر۹ برد وسپس استفان کواچ از مجارستان ۱۵بر۴ غلبه کرد تا به جدول اصلی مسابقات راه یابد.
محمد فتوحی دیگر سابریست کشورمان با سه برد در مرحله مقدماتی مقابل اسپانیا ، کلمبیا و قزاقستان به جدول اصلی راه یافت و در این مرحله ابتدا ۱۵بر۱۳ حریف قزاق خود را شکست داد وسپس برابرپلاتونف از اوکراین ۱۵ بر۷ پیروز شد تا اوهم به پاکدامن و عابدینی بپیوندد.
محمد رهبری دیگر نماینده کشورمان با سه برد مقابل مجارستان ، انگلستان و اسپانیا به حدول اصلی راه یافت، وی پس از صعود از مرحله مقدماتی ۱۵ بر۱۰ به یاگودکا از اوکراین باخت و از ادامه رقابتها بازماند .
نیما زاهدی آخرین نماینده کشورمان با ٦ شکست در مرحله مقدماتی نتوانست جواز حضور در جدول اصلی راکسب کند.
روز شنبه در جدول ۶۴ سابریست برتر رقابتها پاکدامن به دیدار یاگودکا از اوکراین می رود. عابدینی با تدوسیو از رومانی مبارزه میکند و فتوحی به مصاف درشویتز آمریکایی خواهد رفت.