در هفته یازدهم لیگ دسته یک ؛ سلطان شوک مقابل فولاد شوکه شد / شکست نساجی در روز پاره شدن نوار پیروزی های خونه به خونه

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پس از چند هفته روند رو به رشد، در هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، با گل دقایق پایانی از شکست خانگی گریخت و همچنین تیم نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه برابر میزبان خود تیم ایرانجوان بوشهر با نتیجه ۲بریک تن به شکست […]

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پس از چند هفته روند رو به رشد، در هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، با گل دقایق پایانی از شکست خانگی گریخت و همچنین تیم نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه برابر میزبان خود تیم ایرانجوان بوشهر با نتیجه ۲بریک تن به شکست داد و با ۱۰ امتیاز اندوخته گذشته خود به رده هفدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته یازدهم لیگ برتر امروز دوشنبه ۲۷ مهر در شهر های مختلف برگذار شد که خونه به خونه میزبان فولاد یزد و نساجی میهمان ایران جوان بوشهر بود .

خونه به خونه مازندران ۱ – ۱ فولاد یزد یک

به گزارش مازند اسپرت ؛این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه هفت تیر بابل آغاز شد از استقبال نسبتا خوب بابلی ها برخوردار بود . خونه به خونه مازندران در این دیدار بازی هجومی از خود نشان داد و سر تا سر نیمه اول را حمله کرد ؛ ولی سبک دفاعی تیم فولاد یزد مانع گلزنی تیم خونه به خونه شد .

با آغاز نیمه دوم موج جدید حملات خونه به خونه روی دروازه میهمان آغاز شد و درحالی که تیم خونه به خونه برای گلزنی جلو کشیده بود روی یک ضد حمله از سمت راست زمین قافلگیر شده و اولین گل را از میهمان یزدی خود دریافت کردند .

ارسال از راست و ضربه خوب حمید غلامی فولاد را یک گل از خونه به خونه پیش انداخت . تیم خونه به خونه با دریافت این گل فشار را روی دروازه حریف بیشتر کرد و حملاتی را روی دروازه حریف طرح ریزی کرد اما هر بار با واکنش دروازه بان حریف و یا بی دقتی در زدن ضربات آخر توپ ها از دست میرفت تا اینکه در دقایق پایانی بازی هادی شکوری صاحب یک توپ شد ولی در هنگام کنترل این توپ ، توسط مدافع یزدی از پشت شارژ شد و یک پنالتی برای تیم خونه به خونه گرفته شد .

منصور تنهایی پشت توپ قرار گرفته و با ضربه چیپ توپ را وارد دروازه حریف کرد تا بابلی ها یک امتیاز از بازی خوب خود دشت کرده باشند .

نساجی مازندران ۱ – ۲ ایران جوان بوشهر

به گزارش مازند اسپرت ؛ نساجی که بازی قبلی خود مقابل فجر را با نتیجه دو بر صفر باخته بود ، در این دیدار با تمام توان پا به این میدان گذاشت .

همین انگیزه باعث شد بازیکنان این تیم برای گلزنی لحظه شماری کنند در نهایت هم در یکی از این حملات شوتی بی دقت روانه دروازه شد و در میانه راه توپ اتفاقی به پای حمید کاظمی برخورد کرد و وارد دروازه ایران جوان شد .

دقیقه ۱۱ دقیقه خوبی برای نساجی بود و آنها یک بر صفر پیش افتادند اما تنها ۵ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۱۶ فشار بوشهری ها باعث شد تا یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به نفع ایران جوان گرفته شود و یک ارسال مواج و یک ضربه سر توسط مهدی شکوهی کار را به تساوی کشاند .

نیمه اول با حملات نساجی و ضد حملات بوشهری ها پیگیری میشد و در اواخر نیمه برخورد های شدیدی بین دو تیم صورت میگرفت که کمی بازی را از سرعت انداخت .

با آغاز نیمه دوم دو تیم کمی هوشیارانه تر و صبورانه بازی را دنبال کردند ولی رفته رفته پاس های پر اشتباه بازی را به حاشیه کشاند و در مواردی داور مجبور شد دست به جیب هم شود .

در نهایت این تیم ایران جوان بود که روی یک ضد حمله صاحب پنالتی شد . محمد طارمی با یک ضربه چیپ تیر خلاص را به نساجی زد تا این دیدار باپیروزی دو بر یک به نفع  ایران جوان به پایان برسد .