حسینی :تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال به زودی جایگزین تابلوهای چوبی خواهد شد

مهرداد حسینی مسئول بازاریابی و امور تبلیغاتی هیات فوتبال استان مازندران در حاشیه دیدار نساجی و تراکتور در بازدید از تبلیغات های دور زمین استادیوم شهید وطنی اظهار کرد: تابلوهای تبلیغاتی چوبی به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و بزودی تابلوهای دیجیتالی را در بازی های لیگ برتر برپا خواهیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهرداد حسینی مسئول بازاریابی و امور تبلیغاتی هیات فوتبال استان مازندران در حاشیه دیدار نساجی و تراکتور در بازدید از تبلیغات های دور زمین استادیوم شهید وطنی اظهار کرد: تابلوهای تبلیغاتی چوبی به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و بزودی تابلوهای دیجیتالی را در بازی های لیگ برتر برپا خواهیم کرد.

وی ادامه داد : به دنبال این هستیم با بروز کردن این موارد از لحاظ ظاهری و تبلیغاتی شکل و شمایل بهتری به چینش این تبلیغات در استادیوم بدهیم .
حسینی همچنین بیان داشت : تمامی تبلیغات ها باید مورد تایید سازمان لیگ باشد و هیچ تبلیغاتی بدون هماهنگی با فدراسیون و سازمان لیگ نباید در هیچ قسمتی از استادیوم قرار بگیرد چون در صورتی که این اتفاق رخ دهد با جریمه مواجه خواهیم شد .
 این مسئول ضمن ابراز امیدواری از پای کار آمدن سرمایه گذار ها در فوتبال مازندران، گفت : با حضور نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور امیدواریم شرایط برای حضور سرمایه گذارها و اسپانسر ها برای حمایت از فوتبال مازندران فراهم شود تا از این طریق بتوانیم به پیشرفت فوتبال مازندران در تمامی رده ها کمک کنیم.