حاج مجید فرشته نجات ورزشی ها / این است محاسن یک استاندار تمام ورزشی !

سرمربی و سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل با استاندار مازندران نشستی داشتند که در این جلسه پیرامون مسائل این باشگاه پر طرفدار مازندرانی بحث و گفتگوهایی صورت گرفت .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این روزها هر جا گره ای در ورزش مازندران ایجاد شود، باز شدنش فقط به دست یک نفر ممکن است . حاج مجید حسین زادگان که خودش یک ورزشی تمام عیار است، بیش از پیش دلش به حال ورزش می سوزد و دوست ندارد گره ای در این زمینه ببیند. انگار از وقتی که او سکان هدایت استان مازندران را بر عهده گرفته خیال ورزشی ها از فصلی رویایی در ورزش جمع شده است.

از نظارت مستقیم بر پروژه های ورزشی گرفته تا حل مشکلات رشته های مختلف ورزشی و از همه مهمتر توجه ویژه به فوتبال و تیم های لیگ برتری و لیگ یکی سبب شده تا استاندار یک چهره محبوب در بین ورزشی های استان تبدیل شود.

حسین زادگان که خودش یک ورزشی قدیمی است، این روزها فرشته نجات ورزش شده و به نوعی حلال مشکلات شده است.
بعد از رفع مشکلات باشگاه نساجی توسط استاندار و بعد از اینکه نساجی تعطیلات نیم فصل را به دلایل همین مشکلات تا حدودی از دست داده بود، پا در میانی حسین زادگان مشکلات نساجی را برطرف کرد تا وصعیت این تیم به حالت عادی بر گردد .
حسین زادگان خودش به تهران رفت و جلسه ای با مدیران این باشگاه برگزار کرد تا نشان دهد چقدر ورزش و مخصوصا فوتبال برایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دوست ندارد سهمیه استانش در لیگ برتر به این سادگی ها از دست برود.
اما استاندار باز هم در بحث بررسی مشکلات ورزشی پا در میانی کرد و به پای در دو دل تنها نماینده لیگ یکی فوتبال هم نشست .
حسین زادگان با دعوت از میثاقیان به دفترش برای حل مشکلات خونه به خونه پیش قدم شد و به پای صحبت های او نشست .
ابراهیم محمودی، سرپرست تیم خونه به خونه که در این نشست به همراه میثاقیان حضور داشت، در حاشیه نشست با استاندار مازندران گفت: مشکلات به وجود آمده در روند تکمیل ورزشگاه هفت تیر بابل سبب شد تا صبح امروز به همراه آقای میثاقیان دیداری صمیمانه با جناب آقای حسین زادگان داشته باشیم و جا دارد از ایشان بابت استقبال گرم شان تشکر و قدردانی کنم.
محمودی در ادامه افزود: آقای استاندار قول مساعد دادند پیگیری های لازم را جهت تکمیل پروژه ورزشگاه هفت تیر بابل داشته باشند و دستورات لازم را به مسئولان ذیربط ابلاغ فرمودند.
وی خاطرنشان کرد: طبق توصیه جناب حسین زادگان دیدار این هفته مان مقابل گل گهر سیرجان را استثناً در ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار خواهیم کرد و تاکید شد سایر دیدارهای خانگی را در ورزشگاه هفت تیر به میدان می رویم.
سرپرست خونه به خونه در پایان گفت: با پیگیری و قول مساعد استاندار محترم مازندران این امید می رود پروژه تکمیل ورزشگاه هفت تیر تا ۲۲ بهمن به اتمام برسد.
اکبرمیثاقیان: حسین زادگان را از زمان حضورم در شموشک می شناسم و ارادت خاصی به ایشان دارم
اکبر میثاقیان نیز در گفتگویی کوتاه در خصوص نشستش با استاندار مازندران اظهار داشت : خدا را شکر جلسه خوبی با استاندار مازندران داشتیم.
میثاقیان در ادامه افزود: بنده آقای حسین زادگان را زمانی که در شموشک نوشهر بودم می شناختم. ایشان یک فرد فوتبالی و بسیار بااخلاق هستند و ارادت خاصی به ایشان دارم.
 وی خاطرنشان کرد: آقای استاندار به دغدغه های امروز ما نیز با سعه صدر گوش فرا دادند و قول دادند در تمام زمینه ها همکاری لازم را با باشگاه خونه به خونه داشته باشند که جای تقدیر دارد.
سرمربی خونه به خونه در پایان گفت: ان شاالله با تمام قوا و با حمایت هواداران پرشورمان مقابل گل گهر سیرجان قرار خواهیم گرفت.
گفتنی است، تیم خونه به خونه در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت ۱۴ روز پنجشنبه این هفته در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت ها خواهد رفت.