هواداران در بدترین شرایط هم حامی ما بودند/عطایی:هیچ شناختی از حریف هفته نخست نداریم

سرمربی تیم کاله مازندران با اعلام اینکه هیچ شناختی از حریف هفته نخست نداریم، گفت: بدون شناخت مقابل تیم زاهدان بازی خواهیم کرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی درباره آمادگی بازیکنان تیم کاله گفت: در حال حاضر بازیکنان در بالاترین حد فشار تمرین هستند ولی با توجه به سه بازی تدارکاتی اخیر […]

Ataaaeeeiسرمربی تیم کاله مازندران با اعلام اینکه هیچ شناختی از حریف هفته نخست نداریم، گفت: بدون شناخت مقابل تیم زاهدان بازی خواهیم کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی درباره آمادگی بازیکنان تیم کاله گفت: در حال حاضر بازیکنان در بالاترین حد فشار تمرین هستند ولی با توجه به سه بازی تدارکاتی اخیر توانستیم میزان توانایی بازیکنان را محک بزنیم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم که نقاط ضعف در تمرینات هفته آتی برطرف و تیم به انسجام کامل می‌رسد.

 

وی به سه بازی تدارکاتی انجام شده هم اشاره کرد و افزود: بازیکنان تیم در این سه بازی تدارکاتی کیفیت خوبی از خود بروز دادند و اگر چه ما به دنبال نتیجه نبودیم ولی شاگردانم بازی‌های بسیار خوبی را مقابل تیم‌های مدعی اول قهرمانی انجام دادند و من از عملکرد آن‌ها رضایت کامل دارم.

 

سرمربی تیم کاله مازندران در پاسخ به این سوال که در بازی هفته نخست مقابل تیم زاهدان چه شناختی از حریف دارید، اذعان کرد: هیچ اطلاعاتی از حریف نداریم چرا که تا بدین لحظه هیچ شناختی از کادر فنی و بازیکنان این تیم نداشته و بدون اطلاعات مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

 

بهروز عطایی هواداران کاله را به عنوان ستون‌های همیشگی تیم یاد کرد و افزود: قسمت اعظمی از موفقیت‌های کاله مدیون حمایت‌های بی‌دریغ هواداران است و همیشه در بدترین شرایط هم حامی ما بودند امیدوارم در این فصل هم به کمک هواداران خود نتایج خوبی کسب کنیم.

 

عطایی درباره این سوال که با توجه به جذب علی حسینی و حمزه زرینی در روزهای اخیر و حضور بازیکنانی چون قرا، شیرود و نیکو فریکس تا چه میزان به حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ امیدوار است، بیان کرد: ما هدفمان این است که بهترین کیفیت را از خود بروز دهیم و سعی می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب، مردم از دیدن بازی‌های تیم رضایت داشته باشند ولی این قول را می‌دهم که تیم با تمام قدرت و بهترین کیفیت والیبال بازی خواهد کرد.