حسین زادگان : همایش پیاده روی خانوادگی ۱۲ بهمن ساری متفاوت و پُر شور برگزار خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مرکز استان گفت: همه دستگاهها تلاش خواهند کرد این رویداد به نحو احسن در خور برگزار شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه های ذیربط در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
حبیب حسین زادگان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش همه ارگانها و نهادهای مرتبط به جهت فراهم آوری زمینه برگزاری این همایش بزرگ گفت : ویژه برنامه پیاده روی مرکز استان مربوط به شخص و فرد خاصی نیست و همه این تلاشها به جهت برگزاری شایسته مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب است. لذا باید با تمام توان برای عزت و سربلندی انقلاب تلاش کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت گرچه منابع مالی برای جشن های سالانه پیروزی انقلاب اسلامی محدودیت هایی دارد اما تجربیات موفق مسئولان شهر ساری در برگزاری رویدادهای اینگونه موجب می شود که امیدوارانه برنامه ها را به پیش ببریم.
وی با توجه به اهمیت اطلاع رسانی درباره این رویداد مهم فرهنگی ورزشی افزود؛ حضور اقشاری مانند نوجوانان، بانوان و دانشجویان در این پیاده روی باید مورد توجه قرار گیرد و معتقدم چهره شهر در آُستانه برگزاری این همایش باید تغییر یابد.
لازم به ذکر است؛ عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان، فرمانده نیروی انتظامی مرکز استان، بخشداران شهرستان ساری، نماینده شهرداری ساری, نماینده محیط زیست، رئیس ورزش و جوانان ساری، نماینده آموزش و پرورش، دبیر هیات ورزش همگانی مازندران و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از جمله مسئولانی بودند که در زمینه برگزاری مناسب این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.