فرار از شکستِ قائم‌شهری‌ها در ثانیه‌های پایانی / سپیدار نخستین امتیازش را دشت کرد

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی این هفته پیگیری شد که در این هفته سپیدار قائم‌شهر موفق شد نخستین امتیاز را دشت کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم فوتبال سپیدار قائم‌شهر در خانه و در استادیوم وطنی قائم‍‌شهر از حریف خود میزبانی می کرد.

قائمشهری‌ها که در ۶ هفته گذشته در برابر حریفانشان تن به شکست‌های سنگین داده بودند، این هفته آمده بودند تا در برابر خلیج فارس شیراز شایستگی‌های خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.

در هوای سرد و بارانی مازندران، دختران قائم‌شهری برابر نماینده شیراز قرار گرفتند و در نهایت با تساوی در این بازی اولین امتیاز لیگ برتری خودشان را دشت کردند تا به شکست‌های سریالی خودشان پایان دهند.

در این دیدار جذاب و تماشایی شاگردان سارا آذری در تیم سپیدار قائم‌شهر، تا لحظات پایانی با یک گل از حریف خود عقب بودند که در ثانیه‌های پایانی بازی این قائم‌شهری‌ها بودند که موفق به گلزنی شدند تا از شکست برابر حریف شیرازی خود فرار کنند و نخستین امتیاز خودشان را در لیگ برتر کسب کنند.

سپیدار قائم‌شهر با این تساوی و کسب یک امتیاز همچنان در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.