بازدید رمجی از اماکن ورزشی رامسر تا برگزاری جلسه برای برنامه های ایام دهه فجر + تصاویر

سالنهای ورزشی شهرستان رامسر در چند سال اخیر با مشکلات متعددی روبرو بودند یکی از آنها نداشتن کفپوش مناسب در سالنهای شهید صدر سادات شهر ، طواف زاده کتالم و شهیده اسماعیلی زینبیه رامسر بوده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر از تعمیرات و نصب کفپوش سالنهای ورزشی شهید صدر ، طواف زاده و شهیده اسماعیلی بازدید کرد.

سالنهای ورزشی شهرستان رامسر در چند سال اخیر با مشکلات متعددی روبرو بودند یکی از آنها نداشتن کفپوش مناسب در سالنهای شهید صدر سادات شهر ، طواف زاده کتالم و شهیده اسماعیلی زینبیه رامسر بوده است که با همکاری اداره کل وورزش وجوانان استان مازندران و تلاشهای نیما علی رمجی ریس اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر و مهندس میلانی مسئول عمرانی اداره کل ورزش وجوانان در غرب استان مازندران کفپوش سالن شهید صدر سادات شهر نصب و آماده بهر ه برداری است و کفپوش دوسالن دیگر هم نیز تا پایان هفته آتی نصب و آماده بهر ه برداری خواهد بود . ضمن اینکه مشکلات سالن ورزشی شهید علیخانیان منطقه میرزا کوچک خان که بعلت سیل اخیر دچارآسیب دیدگی شده بود با تلاشهای فرماندار شهرستان رامسر و ریس اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر تا پایان بهمن ماه امسال حل خواهد شد . نیما علی رمجی در هشت ماهی که مسئولیت ریاست اداره ورزش وجوانان شهر ستان رامسر را برعهده داشته است در بخش عمرانی فعالیتهای متعددی انجام داده است و موفق بوده است . باسازی سالنهای ورزشی شهرستان رامسر و اختصاص دادن تجهیزات ورزشی تا پایان دی ماه به سالنهای مختلف ورزشی در نوع خود در چند سال اخیر بی سابقه بوده است .

جلسه با هیات های ورزشی

در این جلسه نیما علی رمجی ریس اداره ورزش وجوانان شهرستانهای رامسر ابتدا ضمن برجسته بودن فعالیتهای هئیتهای در ایام دهه مبارک فجر ازلحاظ فرهنگی وورزشی از هیا تهای خواست که برنامه های خودرا تا روز هفدهم دی ماه به اداره ورزش وجوانان ارائه دهند تا هماهنگی لازم جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های ارائه شده برگزار گردد وی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز بیست وششم بهمن ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبرداد . وگفت : این برنامه از شبکه استانی مازندران بصورت مستقیم پخش خواهد شد . ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر از موفقیت های تیم های ورزشی فوتبال ، والیبال و بسکتبال شهرستان رامسر در لیگ های استانی و کشوری ابراز خوشحالی کرد و یاد آور شد : این موفقیت ها باعث شده شور ورزشی به سالنها ومیادین ورزشی شهرستان ترزیق شود . در چند ماه گذشته ورزش رامسر دررقابتهای انفرادی چند عنوان کشوری و استانی نیز بدست آورده است که تا کنون در پنج ، شش سال اخیر این عنوان ها در ورزش رامسر بی سابقه بوده است که از میان انها می توان به کسب مدال طلا کشتی ازاد درسنگین وزن دررده نوجوانان در مسابقات استانی اشاره کرد . داوران و مربیان رامسری نیز در چند ماه اخیر موفقیتهای کشوری و استانی بدست آورده اند که در نوع خود بی سابقه بود قضاوت داوران فوتبال رامسر در رده های مختلف کشوری و همچنین قضاوت محمد بهزادی داوررامسری در رشته دوچرخه سواری در مسابقات مختلف کشوری همچنین باید به کسب موفقیت تیم ژیمناستیک رامسر در مسابقات کشوری نیز اشاره کرد عنوانهای بدست آمده از سوی شهرستان رامسر در هشت ماه مدیریت نیما علی رمجی در نوع خود در ورزش رامسر کم سابقه بوده است به نظر می رسد. رمجی در پایان از اختصاص تجهیزات ورزشی به هیا تهای و سالنهای ورزشی شهرستان رامسر تا پایان دی ماه خبرداد این تجهیزات تا کنون به هیتهای ورزشی شهر ستان اختصاص داده نشده بود و درنوع خود بی سابقه است . برنامه های ورزشی و فرهنگی متعددی در ایام دهه مبارک فجر از سوی هیات های ورزشی ورزشی شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.