برانکو: صبا عادت کرده حداکثر کمک را از داور بگیرد!/ صحبت‌های دایی غافلگیرم کرد

برانکو: صبا عادت کرده حداکثر کمک را از داور بگیرد!/ صحبت‌های دایی غافلگیرم کرد ورزش > لیگ برتر – سرمربی پرسپولیس گفت که شانس با تیمش نبود، در غیر این صورت می توانستند صبا را شکست دهند. به گزارش مازند اسپرت ، برانكو ایوانكوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل صبا گفت: «می دانستم […]

برانکو: صبا عادت کرده حداکثر کمک را از داور بگیرد!/ صحبت‌های دایی غافلگیرم کرد

ورزش > لیگ برتر – سرمربی پرسپولیس گفت که شانس با تیمش نبود، در غیر این صورت می توانستند صبا را شکست دهند.

به گزارش مازند اسپرت ، برانكو ایوانكوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل صبا گفت: «می دانستم در این فضای احساسی بازی سختی داریم. متاسفم كه نتوانستیم با پیروزی خوشحال شویم و این برد را به كاپیتان فقیدمان تقدیم كنیم. نمی توانم ایرادی از بازیكنانم بگیرم. آن‌ها تمام انرژی خود را در زمین گذاشتند. ولی متاسفانه شانس كافی هم نداشتیم. بازی روی یك دروازه می چرخید اما تمركز و شانس با ما نبود. امروز بدون ۵ بازیكن اصلی بازی كردیم.»

برانكو درباره صحبت های علی دایی درمورد درآوردن بازی برای پرسپولیس گفت: «من از این صحبت ها غافلگیر شدم. اگر داور می خواست كمك كند همان نیمه اول روی طارمی پنالتی می گرفت. شاید داور یك اوت را نگرفته باشد. شاید صبا عادت كرده حداكثر كمك را از داور داشته باشد و به همین خاطرا عتراض كرده اند.»
سرمربی پرسپولیس درمورد اینكه این شرایط ناراحت كننده و احساسی تا چه زمانی ادامه دارد گفت: «این اولین بازی بعد از این اتفاق غم انگیز بود. نمی شود درموردش نظر داد. بازیكنان امروز هر كاری كه خواستیم كردند. صبا امروز تدافعی و خشن بازی كرد و بازی كردن مقابل چنین تیم هایی آسان نیست.»
برانكو درباره امید تیمش به قهرمانی هم گفت: «ما همان وقتی كه یك امتیاز در لیگ داشتیم هم امیدوار بودیم. تلاش می كنیم برای قهرمانی بجنگیم. عقب افتادگی هایی در كارمان داریم اما لیگ هم ادامه دارد.»