مراسم گلریزان ویژه مردم مظلوم یمن در ساری برگزار شد + تصاویر

با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان و اداره ورزش و جوانان ساری و جامعه بزرگ ورزش استان، مراسم ویژه کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن در باشگاه زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار گردید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان و اداره ورزش و جوانان ساری و جامعه بزرگ ورزش استان، مراسم ویژه کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن در باشگاه زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار گردید.

مراسم گلریزان به نفع مردم ستمدیده و مظلوم یمن با حضور مسئولان، قهرمانان، پیشکسوتان، ورزشکاران، خیران و جامعه بزرگ ورزش استان در باشگاه زورخانه مرحوم عمادی برگزار گردید.

پس از اجرای برنامه های پهلوانی و باستانی در پایان جهت کمک مالی به مردم مظلوم و مسلمان و بی دفاع یمن، مراسم گلریزان برگزار شد.

در این مراسم سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سید جواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران استان، مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، روسای برخی از ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های ورزشی استان و مرکز استان و دیگر مهمانان حضور داشتند.

همچنین پس از مراسم گلریزان در حضور مسئولان کشوری و استانی از خانواده دو شهید بزرگوار محمود رادمهر و مهرداد علی بابایی با اهدای لوح و تندیس تقدیر بعمل آمد.