تصاویر برتری پرگل شهروند رامسر درمصاف با شاهین جویبار

ازسری رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر استان مازندران تیم شهروند رامسر صدرنشین جدول در ورزشگاه شاهین جویبار مهمان تیم شاهین سراج جویبار بود .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شهروند که تمامی بازیها نیم فصل دوم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است امروز برای ادامه روند صدرنشینی بازی را خیلی خوب و هجومی آغاز کرد و خیلی زود روی نفوذ آرمین حسینی بازیکن جوان خود گل اول بازی را به ثمررساند دقایقی بعد امیر حسین فتوک برزگر بازیکن آماده این روزها شهروند گل دوم بازی را به ثمر رساند .تانیمه اول با نتیجه دو برصفر به پایان برسد . گرچه شاهین درنیمه دوم برای جبران گل های خورده خوب بازی را آغاز کرد اما میلادایمانی که امروز جایگزین محمد محمدی محروم دردرون دروازه شده بود اجازه نداد تا میزبان به خواسته اش برسد . وپس از چند حمله جسته وگریخته که نتیجه ای هم نداشت بازهم شهروند اختیار عمل را دردست گرفت و گلهای سوم وچهارم بازی دردقایق شصت وهفتاد توسط احمد فیضی و حسین حبیبی در دقایقی که هردو تیم بعلت اخراج یکی از مهر ه هایشان ده نفره کاررا دنبال می کردند .برای شهروند به ثبت رسید . ودر دقایق پایانی بازی نیز بازیکن برتر میدان

امیرحسین فتوک برزگر گل پنجم بازی را به ثمرساند تا شهروند با یک برد پرگل آماده نبرد حساس هفته آتی با دریاحربده محمود آباد بود شود محمود آباد هم امروز نیز توانست با نتیجه شش بریک نکارا شکست دهد تا تنها تفاضل گل آنها پاینتر از شهروند رامسر در جایگاه دوم جدول قراردهد .