این موضوع در چند دیدار اخیر تکرار شده که جای توجیه ندارد /متاسفم که شب شیرین هواداران تلخ شد

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری از عملکرد فنی تیمش در دقایق پایانی دیدار اخیر انتقاد کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سعید نجاریان پس از تساوی پرگل شهروند ساری مقابل مقاومت البرز  گفت : بازی را خوب شروع کردیم و از حریف با زدن شش گل جلو افتادیم و تا اواخر مسابقه هم با اختلاف خوبی در حال کسب پیروزی بودیم اما با بی درایتی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

وی افزود: متأسفانه به لحاظ فنی تدبیر مناسبی برای اواخر بازی نداشتیم و به راحتی سه امتیاز مهمی که باید آن را بدست می آوردیم را تبدیل به یک امتیاز کردیم. این موضوع در چند دیدار اخیر تکرار شده که جای توجیه ندارد.

نجاریان ادامه داد: از ۲۴ امتیاز ممکن در نیم فصل دوم تنها ۷ امتیاز کسب کرده ایم که این آمار خود نشان دهنده افت شدید تیم در دور برگشت است که معتقدم این امتیازات حداقل باید به عدد ۱۵ می رسید.

وی با بیان اینکه هواداران حق دارند بابت این پیروزی از دست رفته ناراحت باشند، گفت: این تساوی کم ارزش در خانه حاصل سهل انگاری خودمان بود و باید توان خود را برای جبران در هفته های باقی مانده تا قبل از پلی آف بگذاریم.

گفتنی است، تیم فوتسال شهروند ساری در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه ۳۰ آذرماه ۹۷ در حالی که تا ۲ دقیقه مانده به پایان مسابقه با حساب ۶ بر ۳ از مقاومت البرز پیش بود، در نهایت به تساوی ۶ بر ۶ برابر این تیم رضایت داد