درخششی دیگر از ورزشکاران رزمی مازندران: تیم کاتای جوجیتسو مازندران مقام اول کشوری را کسب کرد

مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش مازند اسپرت ؛ در این دوره از رقابت ها ۱۰۰ نفر شرکت کننده در قالب ۱۰ تیم از استانهای اصفهان، اردبیل، البرز، تهران، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان و کرمانشاه حضور داشتند. محمود رشیدی رییس فدراسیون […]

jooojistooمسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت ؛ در این دوره از رقابت ها ۱۰۰ نفر شرکت کننده در قالب ۱۰ تیم از استانهای اصفهان، اردبیل، البرز، تهران، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان و کرمانشاه حضور داشتند.


محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزش های رزمی خاطر نشان کرد: مسابقات برگزار شده شاکله اصلی تیم های ملی جوجیتسو کشور را مشخص کرد و تیم منتخب همان تیمی خواهد بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی به تمامی رویدادهایی که فدراسیون تشخیص دهد، اعزام خواهند شد.

سید نوشا باقری سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های رزمی و مسئول برگزاری مسابقات اذعان کرد: این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو با توجه به برگزاری دوره تئوری و عملی یکسان سازی قوانین داوری جوجیتسو در روز قبل در سلامت کامل و به دور از حاشیه برگزار گردید.

حسین عابدی مدیر سازمان تیم های ملی نیز افزود: مسابقات در سطح فنی بالایی برگزار شد و تقابل چهره های جوان و جویای نام برابر ملی پوشان و قهرمانان جهانی و آسیایی جذابیت بازی ها را دو چندان کرد. نفرات جامانده از این رقابتها نیز با نظر کادر فنی به این نفرات اضافه خواهند شد و نفرات اصلی تیم پس از چند دوره ریزش درون اردویی مشخص خواهند شد.

نتیجه انفرادی مسابقات:

وزن منهای ۵۶؛ مهیار کاملی لنگرودی
وزن منهای ۶۲؛ بیژن برهان زهی
وزن منهای ۶۹؛ پیمان وظیفه شناس
وزن منهای ۷۷؛ محمد راحت طلب
وزن منهای ۸۵؛ سعید زرآئینه
وزن منهای ۹۴؛ غلامحسین دواتگر
وزن به اضافه ۹۴؛ سلیم جوکار

نتیجه کاتای تیمی:
تیم اول: استان مازندران
تیم دوم: استان اصفهان
تیم سوم: استان سیستان و بلوچستان