صدرنشین لیگ برتر والیبال به سختی کاله را در آمل شکست داد + حواشی

والیبالیست‌های کاله مازندران امشب در خانه به مصاف تیم صدرنشین لیگ برتر رفتند و صدرنشین این رقابت‌ها به سختی میزبان را در دیداری پر از حاشیه شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سیزدهم و آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه‎های کشور امشب سبزجامه‌گان کاله مازندران در خانه به مصاف والیبالیست‌های شهرداری ورامین رفتند.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین به همراه سید مهدی بازارگرد مربی ورامینی‌ها که یک هفته قبل پایان نیم فصل لیگ برتر والیبال صدرنشینی خود در مسابقات را مسجل کرده بود در حضور حدود یک‌هزار و ۵۰۰ هوادار آملی شاگردان بهروز عطایی کار سختی داشتند و توانستند با استفاده از اشتباهات بازیکنان جوان و جویای نام کاله ست‌های اول و دوم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ کار را به سود خود تمام کنند ولی بازیکنان کاله ست‌های سوم و چهارم را با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ خاتمه داد و کار را به تساوی کشاندند.

ست پنجم این دیدار حساس و نزدیک هم با امتیاز ۱۵ بر ۸ به سود شهرداری ورامین پایان یافت تا در مجموع حریف به دو امتیاز شیرین خارج خانه دست یابد و بازیکنان کاله هم به کسب یک امتیاز بسنده کنند.

حاشیه مسابقه حساس کاله مازندران مقابل شهرداری ورامین از زمانی شدت گرفت که کاله مازندران در ست چهارم با امتیاز ۱۸ بر ۱۶ از حریف ورامینی پیشی گرفت و بازیکنان حریف به نظر داور ددر اختصاص امتیاز به کاله اعتراض داشتند.

احسن شیرکوند بازیکن پرحاشیه شهرداری ورامین که از ابتدای دیدار در آمل حرکات تحریک‌کننده‌ای داشت از روی نیمکت به سمت داور حمله‌ور شد و پس از دریافت کارت قرمز و اخراج از زمین مسابقه، به سمت داور، کادر فنی کاله و تماشاگران آملی فحاشی داشت.

این بازیکن باسابقه که در کارنامه خود حضور در ترکیب تیم ملی والیبال سال‌های گذشته را دارد با فحاشی و حرکات غیرورزشی باعث شده حدود نیم ساعت در روند بازی دو تیم وقفه ایجاد شود و در نهایت با همکاری عوامل انتظامی و برگزارکنندگان مسابقه به رختکن شهرداری هدایت شد.

حواشی ست چهارم بازی به همین‌جا ختم نشد و با اخراج شیرکوند، در حالی که امتیاز دیدار ۲۳ بر ۲۱ به سود تیم میزبان بود، بازیکنان شهرداری دوباره به بازیکنان حریف اعتراض داشتند.

با پایان بازی قبل ورود بازیکنان ورامینی به رختکن و حین خروج از سالن درگیری‌های لفظی بین بازیکنان اتفاق افتاد.

بهروز جعفری و محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان داور امر قضاوت را بر عهده داشتند و اسماعیل صباغ ناظر داوری و حسین پورکاشیان نماینده سازمان لیگ بودند.

همچنین محمود حداد از پیشکسوتان و بزرگان والیبال کشور نیز در جایگاه ویژه از نزدیک بر روند حواشی، بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران نظارت داشت.

شهرداری ورامین با گذشت نیم فصل نخست لیگ برتر پس از ۱۲ بازی دارای ۱۰ پیروزی و دو شکست بوده و با کسبب ۳۰ امتیاز یک هفته قبل پایان دور نخست قهرمانی خود را مسجل کرد.

کاله مازندران هم با گذشت ۱۲ دیدار، به ۶ پیروزی و ۶ شکست دست یافته و با ۱۷ امتیاز در رده نهم جا خوش کرده است.

عطايي واسطه شد،شيركوند بازداشت نشد

پس از پايان ديدار كاله و شهرداري ورامين كه با حواشي فراواني همراه بود، نيروهاي امنيتي قصد بازداشت و انتقال احسن الله شيركوند به كلانتري را داشتند كه سرانجام با وساطت بهروز عطايي سرمربي كاله اين موضوع ختم به خير شد

ديدار كاله و شهرداري ورامين يكي از جذاب ترين ديدار هاي هفته بود اما درگيري ميان شيركوند و داور و ناظرين بازي زيبايي اين ديدار را زير سوال برد.