مازندران میزبان رقابت های بین المللی تیراندازی با کمان / عکاس: احمد قربانی

نشست روسا و نواب روسای هیات تیراندازی با کمان استان مازندران در سالن اجتماعات ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این نشست حسین فرهادی رئیس هیات تیراندازی با کمان استان مازندران با ابراز خرسندی که از فعال شدن هیات تیراندازی با کمان در اغلب شهرستان های استان ، اظهار داشت: روزی آرزوی کمانداران این استان حضور در رقابت های استانی و کشوری بود اما اینک استان مازندران به این حد از خود باوری در طی چند سال اخیر رسیده است که میزبان رقابت های مهم کشوری و اردوهای تیم ملی می شود.

وی افزود: در راستای قول خود در مجمع انتخاباتی که وعده میزبانی رقابت های بین المللی در استان مازندران را داده بودم، اینک خوشحالم که این وعده در حال تحقق است و با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با به درخواست استان درخصوص میزبانی رقابت های بین المللی در بهار سال ۹۸ موافقت شده است.

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران با قدردانی از کلیه فعالان عرصه تیراندازی با کمان در مازندران گفت: هیات های شهرستانی بازوان پرتوان هیات استان هستند و بی شک پویایی و نشاط این هیات ها منجر به ارتقا هیات استان و تیراندازی با کمان مازندران در کشور خواهد شد.

وی با اعلام حمایت از اعزام های کشوری بالاخص در رده نونهالان و نوجوانان افزود: توجه به استعدادیابی و پرورش نخبگان از الویت های ماست و از کلیه تقدام ها در این راستا حمایت خواهم کرد.

در این جلسه که غزانی نائب رئیس هیات استاان، لیالی دبیر هیات استان و همچنین مجید قیدی قهرمان ارزنده مازندران حضور داشتند ، کلیه روسا و نواب روسا و همچنین مسئولین کمیته های استانی به ابراز نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.