عکس نوشت/ ؛ پیوس در کنار طارمی، ۱۷ های گلزن

تمرین چهارشنبه‌ی پرسپولیس علاوه‌بر سردار آزمون یک مهمان ویژه‌ی دیگر هم داشت. به گزارش مازند اسپرت ، فرشاد پیوس که سال‌ها در پرسپولیس بازی می‌کرد و چندین بار هم آقای گل این تیم شده‌بود، چهارشنبه در درفشی‌فر حاضر شد تا بتواند کمکی برای بازگرداندن روحیه‌ی ازدست رفته‌ی سرخ‌پوشان باشد. در این تصویر پیوس را در […]

تمرین چهارشنبه‌ی پرسپولیس علاوه‌بر سردار آزمون یک مهمان ویژه‌ی دیگر هم داشت.

به گزارش مازند اسپرت ، فرشاد پیوس که سال‌ها در پرسپولیس بازی می‌کرد و چندین بار هم آقای گل این تیم شده‌بود، چهارشنبه در درفشی‌فر حاضر شد تا بتواند کمکی برای بازگرداندن روحیه‌ی ازدست رفته‌ی سرخ‌پوشان باشد.

در این تصویر پیوس را در کنار طارمی می‌بینیم. شاید زیباترین قابی که از این تمرین می‌شد شکار کرد همین تصویر بود. شماره ۱۷ های دیروز و امروز که در اوج خود در خدمت پرسپولیس هستند. مهدی طارمی بعد از فرشاد پیوس و مهدی مهدوی‌کیا می‌تواند سومین بازیکنی باشد که در شهراورد گلزنی می‌کند.

طارمی در این چند هفته آن‌قدر خوب عمل کرده که حالا نگاه بسیاری از هواداران پرسپولیس به روی ساق‌های او دوخته‌شده‌است، همان‌گونه که روزگاری این نگاه به شماره ۱۷ آن روزها یعنی فرشاد پیوس بود. طارمی تا اینجا که خوب نشان داده وارثی عالی برای این شماره طلایی بوده‌است. باید دید طارمی در ادامه‌ی روند بازی‌های خود هم می‌تواند مانند پیوس گلزن و بی‌حاشیه ادامه دهد یا نه.