یک آملی برای ریاست فدراسیون هندبال کشور نام نویسی می کند

خسرو ابراهيم زاده براي رياست فدراسيون هندبال کشور نام نويسي خواهد كرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،خسرو ابراهيم زاده که سابقه دو دوره رياست هيات هندبال استان مازندران و عضو هيات رييسه انجمن ساحلی هندبال کشور را در کارنامه دارد برای تصدی ریاست فدراسیون هندبال نام نویسی می کند.

ابراهیم زاده که در سال های گذشته عضو هيات رييسه فدراسيون هندبال كشور بوده است و در حال حاضر نیز عضو شوراي اسلامي شهر آمل می باشد در حالی برای تصدی ریاست فدراسیون هندبال نام نویسی خواهد کرد که از او به عنوان گزينه مورد حمايت جامعه هندبال كشور براي رياست فدراسيون نام برده مي شود و مورد حمايت جدي خانواده هندبال می باشد.

ابراهيم زاده اين هفته براي نام نويسي رياست فدراسيون هندبال كشور راهي سئول خواهد شد.

رحيمي رييس فعلي فدراسيون هندبال شامل قانون منع بكارگيري بازنشستگان شد و حالا طي ٢ ماه آينده با برگزاري مجمع فدراسيون تكليف رييس جديد مشخص خواهد شد.

ابراهیم زاده پس از سال ها خدمت در ورزش مازندران و کمک های شایانی که در هندبال انجام داده بود،حالا می خواهد برای بهبود شرایط هندبال کشور به فدراسیون برود.

خسرو ابراهیم زاده ضمن تایید این خبر،در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم اظهار داشت:با تجزیه و تحلیل هایی که انجام داده ایم قرار شد تا در هفته جاری با همراهی چند تن از بزرگان هندبال کشور برای ثبت نام به وزارت ورزش برویم.