تساوی شهروند ساری مقابل مس سنگون در خانه /عکاس:احمدقربانی

تیم فوتسال شهروند ساری شانزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را با تساوی ۳ بر ۳ برابر مس سونگون در سالن سید رسول حسینی پشت سر گذاشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، در حساس ترین دیدار هفته تیم شهروند ساری در خانه پذیرای تیم مس سونگون بود و در پایان به تساوی ۳ بر ۳ برابر قهرمان آسیا دست یافت.

ترکیب ابتدایی شهروند: علی حسن پور، حمید سالاری، حمید ره انجام، مراد ناظری و رضا امانی
سرمربی: محمد اسماعیل پور
ترکیب ابتدایی مس سونگون: علیرضا صمیمی، علیرضا عسگری، قاسم عروجی، سعید تقی زاده و حمید احمدی
سرمربی: اسماعیل تقی پور
شهروند ساری که در ۱۵ مسابقه اخیرش هشت برد، یک مساوی و شش شکست در کارنامه داشته، تا مرز رسیدن به نهمین برد فصل خود پیش رفت اما این اتفاق با بدشانسی رخ نداد و  شاگردان اسماعیل پور که توانستند با نمایشی بهتر نسبت به حریف، بازی خود را به تیم صدرنشین دیکته کنند، با یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند.
در این دیدار پرهیجان و تماشایی که در مقابل دیدگان حدود ۵ هزار هوادار متعصب شهروند ساری برگزار شد، رضا امانی، حمیدرضا ره انجام و مراد ناظری گل های شهروند را به ثمر رساندند. حمید احمدی (۲ بار) و مرتضی عزتی هم موفق شدند دروازه شهروند را در این دیدار باز کنند.
نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شهروند ساری خاتمه یافت. در این نیمه رضا امانی شهروند را پیش انداخت و در ادامه سیوهای خوب علی حسن پور اجازه کار را به تیم پرمهره مس سونگون نداد.
در نیمه دوم اما رقابت ماراتن گونه شهروند ساری و مس سونگون در نهایت به تساوی ۳ بر ۳ کشید تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.
گفتنی است تیم شهروند با کسب یک امتیاز خانگی با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده بتدی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.