پیروزی شیرین خارج از خانه نام آوران رسالت ساری برابر الماس شهرقم

عصر پنجشنبه ۱۰ آبان دو تیم نام آوران رسالت و الماس شهر در سالن شهیدحیدریان قم به دیدار هم رفتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در نیمه نخست در حالیکه بازی پایاپای دنبال میشد در دقیقه ۱۴ این تیم الماس شهر بود که توسط محمدرضاسعادتمند به گل اول این دیدار رسید اما این پایان کار نبود و تیم نام آوران که نمیخواست بازنده این بازی حساس باشد به شدت حملات خود افزود و توانست در دقیقه ۱۷ توسط محمدرُبی هاوی به گل تساوی دست پیدا کند و همچنین در ادامه و تنها یک دقیقه بعد، گل دوم را هم روی پاس زیبای فرزادرعیت و ضربه تمام کننده ناصرعجم به ثمر رساندند تا به یکباره شکست را پیروزی عوض کنند و پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم الماس شهرقم توانست در دقیقه ۸ توسط محمدفرامرزی به گل دوم دست یابد و‌کار را به تساوی کشاند اما در دقیقه ۱۴ حرکت پابه توپ محمدرُبی هاوی و‌پاس خوبش به آرش خلیل پور گل برتری نام آوران رسالت را به همراه داشت تا خلیل پور جشن شادی را به اردوی تیم میهمان بیاورد.
شش دقیقه پایانی این دیدار سرنوشت این دیدار را مشخص میکرد تیم نام آوران رسالت ساری توانست این نتیجه را تاپایان حفظ کند و پاورپلی چهار دقیقه پایانی هم توسط قمی ها برایشان نتیجه ای دربرنداشت تا این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود نام آوران رسالت ساری به پایان برسد.

تیم فوتسال نام آوران رسالت ساری با این سه امتیاز ۹ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به هایپرشهر در جایگاه پنجم جدول قرارگرفت.

گفتنیست تیم نام آوران رسالت ساری باید یکشنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۵:۳۰ در ساری و سالن مرحوم هاشمی نسب میزبان تیم هبلکس رضوی باشد.