فیستوال فوتبال زیر ده سال در شهرستان رامسر برگزار شد + تصاویر

فیستوال فوتبال زیر ده سال با شرکت سه تیم درزمین چمن مصنوعی شهرستان رامسر روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فیستوال فوتبال زیر ده سال با شرکت سه تیم درزمین چمن مصنوعی شهرستان رامسر به مدیریت حسین حلاجیان و باهمکاری هیات فوتبال شهرستان رامسر با شرکت سه تیم مدرسه فوتبال ماهان رامسر به مدیریت حسین خلعتبری ، مدرسه فوتبال خلج رامسر به مربیگری احمد رنجبر و حسین خلج ، مدرسه فوتبال همیاری سادات شهر به مدیریت فرج الله فتاحی روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد .

در حاشیه این مسابقات بهروز منتقمی مدیرکل اسبق ورزش وجوانان استان مازندران و مدیر عامل سابق پرسپولیس به مناسبت هفته تربیت بدنی از این مجموعه و این فیستوال بازدید کرد وی در گفتگو کوتاهی با خبرنگار مازنداسپرت درباره هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : این هفته متعلق به همه اقشار جامعه است هر کسی که به ورزش روی بیاورد مطئنا ” زندگی با نشا ط تر و سالمتری خواهد داشت و در کار های روز مره موفقتر خواهد بود من این هفته را به تمام تلاشگران ، پیشکسوتان ، دست اندرکان ورزش این عرصه تبریک می گویم .

وی در باره حضورش در کمیته ملی المپیک بعنوان مشاور گفت : سالها تجربه در مدیریت ورزش و اداره کل ورزش وجوانان مازندران و اصفهان تجربه کردم . و حالا به در خواست آقای صالحی امیری ریس کمیته ملی المپیک بعنوان مشاور تجربیاتم در اختیار این کمیته قرار می دهم امیدوارم در این کمیته بتوانم ثمر بخش باشم و حامیان مالی و اسپانسرها برای همکاری با کمیته ملی المپیک فعال کنم .
منتقمی درباره حضورش دررامسر گفت : رامسر شهر خود من ومن متعلق به این خطه هستم است . هفت سال مدیر کل ورزش وجوانان استان مازندران بودم و همیشه از رامسر بعنوان یک شهر زیبا خاطرات خوبی دارم .رامسر زمانی دررشته های مختلف آوازه غرب استان بود اما در طی سالیان متوالی متاسفانه بعلت توجه نکردن به این شهرستان نتوانسته افتخارات گذشته خودرا تکرار کند . اما امیدوارم با حمایت مدیر کل خوشنام ورزش وجوانان استان مازندران و حمایت مسئولین شهرستان و باتوجه به اینکه یکی از مدیران جوان و فعال نیما علی رمجی که توانمند است و روابط عمومی بسیار خوبی دارد با کمک پیشکسوتان و صاحب نظران این رشته مجددا ” بخشی از آن افتخارات تکرار کند . من مطئنم که رامسر همه جوانان مستعدی دارد وهم توانایی این کار را دارد .وما حمایت ها ی خودمان درکمیته ملی المپیک از این شهرستان انجام خواهیم داد .
وی درپایان ضمن یادی از مرحوم دکتر پور کاظمی مدیر متوفی فدارسیون پزشکی ورزشی کشور که اهل شهرستان رامسر است واز سرمایه های ورزش کشور بود . برای وی طلب آمرزش کرد . لازم به ذکر است به گفته هادی حلاجیان ریس هیا ت فوتبال شهرستان رامسر با همکاری مدارس فوتبال این شهرستان بزودی فوتبال پایه شهرستان رامسر را فعال خواهد کرد مصطفی صفایی دبیر دپارتمان داوری شهرستان رامسر از داوران پیشکسوت شهرستان رامسر قضاوت بازیها این فیستوال را برعهده داشت .